Kristen
Neděle
,,Slečno Collins? Co tady jako děláte?" No hádejte kde jsem. Přes noc jsem měla 38 horečku.. ,,Není mi dobře" pořád jsem byla celá nateklá a naštvaná. Ale řekla jsem si s mamkou, že až pojedeme od doktora, zajdeme za Justinem.,,Máte to z nervů. Když máte antibiotika je kravina, aby jste měla horečku, která by nasvědčovala nemoci" podával mi opět lékařskou zprávu. ,,Jo, to je dost možný" pokrčila jsem rameny. ,,Buďte doma ještě tenhle týden. A nenervujte se! Máte toho ve škole hodně?" Ještě se zeptal. ,,Víte, že teď ani ne?" ,,Takže ty tři týdny nikomu nevadí, ne?" Zasmál se. ,,Jako ty tři týdny co nejsem ve škole? Ne. Dodělávám úkoly a všechno plním, takže v pořadku. Navíc rodiče furt komunikují s učiteli" usmála jsem se. Tedy snažila jsem se.
,,Mějte se tedy krásně" doprovodil mě do čekárny. ,,Taky. Nashledanou. A děkuju" Přešla jsem k mamce a odešla s ní pryč.
,,Tak co říkal něco?" Vzala mě mamka za ruku. ,,Prý je to nervový a ještě tenhle týden doma. Fakt z toho pojdu" pohladila jsem ji po ty ruce. ,,Zvládneš to. Teď si s Justinem promluvíte, ty se ten týden uklidníš, já zavolám ještě učitelům a pak už půjdeš normálně do školy" odemkla auto.
Kéž by měla pravdu.
Kéž by bylo všechno tak jak řekla.
Kéž bych za Justinem vůbec nejzdila.
,,Doufám" přiusmála jsem se. ,,Zavoláme mu? Teda spíš ty" rozjela se. ,,Chtěla bych aby to bylo překvapení. Navíc dneska by měl být doma sám, jelikož je Pattie většinou v neděli v práci"
Kéž bych taky věděla, že jsem mu měla zavolat. Měla jsem to udělat. Překvapení jsou na hovno!
,,Musíte se usmířit! Jinak neodjedeme" zavtipkovala.
,,Počkej tady. Vrátím se. Možná i s ním" zasmála jsem se.
To jsem samozřejmě nevedla co mě tam bude čekat.
Vím, že jsem byla trošku přidrzlá, ale nezvonila jsem. Prostě jsem do toho baráku vešla. Neměla jsem to dělat. Teď už vím, že jsem měla aspoň zavolat nebo napsat. Slyšela jsem jak se celým domem táhne něčí vzdychy. ,,Určitě Pattie a já jsem sem takhle vběhla" řekla jsem pro sebe nahlas, abych se uklidnila.
Šla jsem do Justina pokoje skontrolovat zda tu je, protože jsem si myslela, že je to ta Pattie a Justin je třeba u Jeremyho.
Neměla jsem otvírat ty dveře od pokoje. Neměla jsem, neměla!!
Když jsem ty zasrany dveře otevřela, stuhla jsem. V tu chvíli by se ve mě krve nedořezal! Viděla jsem Justina jak na něm skáče nějaká holka..
Bohužel její dlouhý blonďatý vlasy ji padaly do obličeje, já neměla tak šanci vidět, kdo ta zasraná štětka je.
,,Ju- Ju- Justine" spustil se mi nehorázně velkej vodopád slz po tváři. Todle neudělal. ,,Kristen" okamžitě ze sebe shodil tu zasranou Barbie. Víte kdo to byl?
ROSE! Ta holka co mě než jsem potkala Jess držela nad vodou. Ta holka na kterou jsem se vždycky těšila. Ta holka, kterou jsem tak moc milovala. Ta holka, která mi ukázala všechno krásný.
A teď? Ukázala mi tu největší bolest a realitu vztahu a života.
,,Rose?" Nevěřícně jsem vrtěla hlavou. To že mi slzy stékaly až pomalu do výstřihu bylo teď to poslední co jsem chtěla řešit a co mě zajímalo. ,,Vy dva?" Vyjekla jsem. ,,To ne. To není možný!! Jak jsi mi to kurva mohl udělat. Zrovna s Rose? Jak jste my to vy dva mohli udělat? Vy dva, který jsem tak milovala za, který bych se i rvala" pomalým krokem jsem došla po zadu do zdi o kterou jsem se i bouchla. Sjela jsem po ní dolů. Moje nohy neudržely ani za hovno celej tenhle nápor. Nevydržely všechno todleto.
ČTEŠ
Fucking Bieber
أدب الهواة,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017