Kristen
,,Dobrou noc" dala jsem mu pusu a pořádně se k němu namáčkla.
,,Dobrou noc" Přitáhl si mě k sobě a ruce obtočil kolem mého těla.
Snažila jsem se usnout, vzhledem k tomu, že se nám chtělo oběma dost spát.
Když jsem pomalu, ale jistě usínala cítila jsem jak se Justin vedle mě přetáčí a různe kroutí, jako kdyby hledal nějakou ideální polohu pro spaní.
,,Děje se něco?" Zašeptala jsem k němu.
,,Strašně mě bolí záda a nevím jak si mám lehnout" pošeptal mi zpátky.
Rozsvítila jsem světlo na telefonu a otočila se k němu.
,,Sedni si, prosím".
Justin tak udělal.
Chtěla jsem se mi podívat na záda, protože jsem tušila co tam bude mít.
A taky ano, na zádech měl velký, červený a místy krvavý škrábance.
Udělala jsem mu to ja, když jsme to spolu dělali.
,,Bože" vydechla jsem a opatrně mu pohladila jeden hnusnej a dost krrvavej škrábanec.
,,Co?"
,,Máš úplně poškrábáný záda" shrnula jsem mu tričko zpátky.
,,To není možný" pokroutil hlavou a podíval se na mě.
,,Udělala jsem ti to já, dnes odpoledne" řekla jsem smutně a zároveň naštvaně. Rozhodně jsem na sebe byla naštvaná.
,,Když jsme spolu spali?" Zeptal se.
,,Jo. Úplně máš celý záda červený, musíme to něčím namazat" vstala jsem z postele a namířila si to do koupelny kde je lékárnička.
Vzala jsem od tam tud nějakou hojivou mastičku a odešla zpátky do pokoje.
,,Ukaž" sedl si zase zády ke mě.
Znovu jsem mu vyhrnula tričko.
,,Promiň" zašeptala jsem, když jsem znovu viděla ty hnusný škrábance.
,,Kristen" zašeptal.
Nahla jsem se k němu a dala mu pusu na ty záda.
,,Namažu ti to " vzala jsem mastičku a pomalu začla mazat.
,,Pálí to?" Zeptala jsem se, když jsem pomalu začla mazat ten největší a nejhnusnější škrábanec.
,,Ne"
Rozetřela jsem mu mastičku všude, aby se to pořádně "vsáklo" a opět jsem mu stáhla tričko.
,,Zkus spát na břiše" podívala jsem se na něj lítostně, když si pomaličku lehal.
,,Děkuju" poděkovala za to namazání.
,,No, nevím jesli slovo děkuju je to správný" plácla jsem se do čela.
,,Kristen! Podívej se na mě" vzal mě za bradu.
,,Aspoň si si mě označkovala. Todle je běžná věc. Bez škrábanců se většinou chlap při sexu neobejde. Já jsem vlastně koneckonců rád. Aspon je vidět, že se ti to líbilo" zasmál se.
,,Stejně se znovu omlouvám" hodila jsem mističku co jsem držela furt v ruce na stůl.
,,To je dobrý" usmál se a trošku se natáhl pro pusu.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017