Justin
,,Stejně si myslím, že to byla nějaká její hra, že zmizela, aby mohla být s tímhle klukem a nevěděla jak ti to říct" řekla mi Rose.
,,Mluvíš ted o Kristen? Protože holka jako ona by mě poslala do prdele a v klidu by si za ním odešla. Moc dobře to víš" řekl jsem trošku naštvaně.
Pořád nějak nemůžu překousnout, že není moje.
,,Beztak si myslím prostě, že by jste spolu nevydrželi" pokrčila rameny.
Nechápavě a pořád naštvaně jsem se na ní podíval.
,,Vždycky se k tobě chovala hnusně Justine a sám to moc dobře víš" ujasnila.
,,Chovala hnusně? Ta holka mi dala všechno co jsem chtěl a potřeboval. A popravdě to byla první holka, která mi toho víc dala, než vzala..." Zvýšil jsem hlas.
,,Jak to můžeš vůbec říct? Myslíš, že já jsem ti toho dala málo?" Ukázala na sebe a naštvaně vydechla.
,,Určitě jsi mi toho víc vzala než dala..." řekl jsem tak potichu, že se vůbec divím, že mě slyšela.
,,Chceš si mě vůbec vzít?" Podívala se na mě.
Jen jsem bezjakýchkoliv slov hodil zrak na cestu.
,,A miluješ mě?" Řekla se skleněnýma očima.
Než jsem stačil něco říct skočila mi do řeči.
,,Jí ale víc.." vydechla.
Jen jsem opatrně přikývl.
Zastavil jsem na straně silnice. Chvíli mezi námi bylo ticho.
,,Dneska jsem jí říkala ať se do tebe nesere, že jsi můj, ale koukám, že ten zájem není z její strany..." Začla brečet.
,,Zrušíme tu svatbu..." Dodala.
,,Jsi si tím jistá?" Nadzvedl jsem obočí.
,,Nebudu s někým kdo mě nemiluje. A navíc by jsi se semnou asi neměl dobře" z jejich očí se draly slzy ven.
Jen jsem se k ní přiblížil a utřel horké slzy na její tváři.
,,Miluju tě, Justine" zašeptala.
Jen jsem přivřel oči a odtáhl se od ní.
Bez jakýchkoliv slov jsem se znovu rozjel.
Celou cestu jsme mlčeli a každý přemýšleli co asi bude teď s námi.
,,Kam teď půjdeš?" Zlomila ticho, když jsme přijeli před náš dům. Tedy teď už asi před Rosin dům.
,,Zkusím najít nějaký byt. Nebo půjdu k rodičům. Postaram se o sebe" řekl jsem a následně potom jsem vystoupil z auta.
Odemkl jsem dveře, vyšel schody do pokoje a vzal tašku do které jsem hodil všechny svoje věci.
,,Takže todle je náš konec?" Slyšel jsem její hlas za mými zády.
,,Najdi si nějakého kluka, který tě bude milovat a dá ti všechno co ty potřebuješ" přešel jsem k ní a dal ji pusu na vlasy.
,,Justine nechoď" poprosila mě, když jsem bral za kliku od vchodových dveří.
,,Promiň" zavřel jsem dveře a rozešel jsem se k autu.
Nečekal jsem na nic a rychle se rozjel. Už jsem tu prostě nechtěl být.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017