Kristen
,,Chyběla jsi mi" řekl, když jsem na něm seděla už asi tak deset minut.
,,To ty mě. Sice jsem si to ze začátku vymlouvala, ale ted vím, že to bez tebe nejde" dala jsem mu pusu na tvář.
,,Tak neskutečně jsem ti musel ublížit" sklopil pohled.
Chytla jsem ho za bradu a vrátila jeho obličej naproti mému.
,,Co bylo, bylo. Já nechci myslet na to co se stalo. Ted jsme tady. Spolu v mým pokoji, já ti sedím na klíně a říkáme si jak jeden druhýmu chyběl. To se ted děje. Tamto je minulost" skousla jsem jeho dolní ret.
,,Miluju tě" zašeptal a políbil mě.
,,Miluju tě" zopakovala jsem.
,,Víš co by jsme mohli?" Lehl si.
Já pořád seděla na jeho rozkroku. Moc dlouho ne, protože hned potom co si lehl ze sedu si mě stáhl na sebe.
,,To teda nevím" samozřejmě mi to bylo jasný, ale chtěla jsem to od něj slyšet.
,,Nevíš, jo?" zasmál se mi na rtech.
,,Ne" taky jsem se zasmála.
,,Šukat" zasmál se.
Trošku jsem ztuhla.
,,Čekala jsem, že to řekneš aspon nějak hezky" zašeptala jsem.
,,Pomilovat se" zašeptal a opravil se zaroven.
,,To by jsme mohli" usmála jsem se mu na rtech jako on mě.
Nic mi na to neřekl. Vlastně ani nemohl, protože jsem se mu přimáčkla na rty a začla s nimi hýbat.
,,Jdeš na to rychle a to se mi líbí" na chvíli se odtáhl, aby mi to řekl.
,,A ty zas moc mluvíš. A to se nelíbí mě" zamrmlala jsem mezi polibky.
Jen se usmál a přetočil nás, abych byla pod ním.
Neodpojili jsme se, líbali jsme pořád.
Začal mě postupně osahávat.
Napřed po boku na stehnech, pak mi rukou zajel pod tričko.
Vždycky, když jsme spolu něco měli víc intimnějšího tak se nezdržoval předehrou a osaháváním.
Proto ruku, kterou mi tak rychle strčil pod triko, tak stejně tak rychle jí vyndal.
Trošku mě nadzvedl, aby mi mohl triko sundat. Bez toho aniž by se naše rty od sebe odtrhly.
Nebudu vám lhát, ale jak jsme se dlouho, hodně a nepřetržitě líbali, strašně mě začly rty bolet.
Musela jsem se od něj odtáhnout.
Podíval se na mě nechápavě.
,,Promin, ale moje rty to tak uplně moc nedávají" ukázala jsem na ně.
Usmál se na mě a přiložil mi na ně prst.
Taky jsem se usmála.
,,Jsem nadrženej" zaknučel.
,,Tak pokračuj, akorát bez líbání" mrkla jsem.
Usmál se a začal mě líbat na krku.
Mezitím co dělal mokrý cestičky na krku stáhnul mi kratasy od pyžama.
Znovu po tak dlouhý době jsem před ním byla jen ve spodním prádle.
Když ho přestal bavit krk, na kterým se tak dlouho nezdržel, přesunul se na břicho.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017