Kristen
Ještě než začnete číst, Sharlotka vydala včera novou písničku. Takže kdo bude mít chuť na "naší Kristen" videoklip nahoře⬆💕
Krásný čtení❤
Přijeli jsme s Justinem konečně po celým dni zařizování domu.
Zula jsem si boty a hned poté rozrazila dveře do chodby.
Usmála jsem se na poskakujícího Jasona.
,,,Ahoj zlato" schodila jsem svoji velkou černou kabelku zaplněnou kravinamy terou jsem nosila celý den na rameni.
Hned poté jsem si ho vzala do náruče a odešla s ním na pohovku do obýváku.
Slyšela jsem za sebou kroky, které patřily Justinovi.
V odrazu televize jsem viděla, že došel do kuchyně, vyndal skleničku a následně poté se napil.
Když si vedle mě sedl na pohovku, mlčky jsme vedle sebe seděli a ani jednou o sebe nezavadili pohledem.
Prostě jsme vedle sebe seděli a koukali před sebe do prázdná. Tedy já koukala do prázdná, nevím co on.
Jason skočil z mého břicha na pohovku a hned po té na Justina.
Já tak měla konečně možnost vstát a jít si uklidit tu kabelku, kterou jsem nechala válet na chodbě.
Vzala jsem tu až příšerně těžkou kabelku na rameno a pomalu s ní vyšla schody nahoru.
Hodila jsem ji na židli a vyndala z ni zbytečnosti.
Rovnou jsem na sebe hodila bledě růžový kraťasy na spaní a uplý černý tričko.
Seběhla jsem zase schody dolů.
Dosedla jsem i s telefonem na židli v kuchyni a propadla sociálním sítím.
Justin pořád seděl na sedačce a hrál si s Jasonem.
Moc dlouho jsem však neposeděla. Domovní zvonek se rozezněl domem.
Jen jsem nepříjemně zkřivila obočí a odkráčela otevřít.
,,Dobrý den, slečna Collins?" Zeptal se vysokej, černovlasej a až moc převoněný muž.
,,Dobrej. No, ano" řekla jsem. Nechápavě jsem na něj koukala.
Měl na sobě nějakou uniformu. Levé prso mu zdobila vizitka.
V jedne ruce držel nějaké desky a v druhé ruce měl malý balík.
Takže asi nějaká dovážecí služba.
,,Mam pro Vas balík" usmál se na mě.
,,Všimla jsme si. Ale nic jsem si neobjednala" pokroutila jsem záporně hlavou.
,,Tak hele slečno. Mám tady vaší adresu? Mám. Jsem na správný adrese? Jsem. To, že jste si balík neobjednala není moje starost. Buď si ten balík vezmete nebo ho vrátím zpátky na depo. Vyberte si" řekl arogantně.
,,Tak hele pane. Vím jak to chodí. Můj brácha pracuje v jedné takovédle firmě. Až na to, že on jezdí náklaďákem a vy dodávkou. Ještě jsem nikdy neviděla, že by se nad někým povyšoval, že mu přivezl paletu. Takže se celkem divím, proč tady na mě děláte ramena, když máte jen malinkej balík. Balík si samozřejmě vezmu. Ale menší rada pro vás. Pokud chcete, aby jste ještě něco rozváželi a lidi chtěli doručení zrovna od vás. Měl by jste se k nim chovat trošku slušněji. Ne, hned ze sebe dělat něco víc jenom, že řeknou, že si balík neobjednali" ukončila jsem svoji řeč.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfic,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017