Kristem
,,Posloucháš mě?" Vyrušil mě z mého přemýšlení Rayen.
,,Promiň" pokroutila jsem hlavou.
,,Chápu, že jsi nervózní z toho, že zase uvidíš celou rodinu po tak dlouhé době" chytil mě za ruku.
,,A cos předtím říkal?" Taky jsem ho chytla za ruku a pořádně ji stiskla.
,,Aby jsi se ničeho nebála" usmál se na mě.
Jindy bych se na něj taky zasmála, ale nechtěla jsem být falešná, proto jsem vyšla z pravdou ven. ,,Co, když se změnili? Co, když už nebudu Ta jejich Kristen. Vlastně vždyť už nejsem jejich Kristen. Už jsem prakticky holka, která dřív patřila do jejich rodiny. Teď už nejsem jejich skoro nic"
Slzy stékaly po mých rozpálených a rozhodně červených tvářích a v hlavě mi začaly běhat vzpomínky na to co bylo před tím. To všechno. Jak jsme byli jedna velká rodina. Já byla s Justinem a všechno bylo jinak.
,,Kristen, vždycky jsi byla a budeš jejich dcera. Jen tě neviděli nějakou tu dobu, rozhodně to nemění nic na tom, že jsi jejich dcera. Pořád tě milují, a i když možná tajně, ale určitě pořád tě miluje i Justin.
Dnešek musíš zvládnout. A nezapomeň, že pokud budeš chtít být s nimi, pochopím to a nechám tě být" řekl trošku zklamaně, ale upřímně.
Takhle bych rozhodně nechtěla, aby to dopadlo. Ze všech problémů mě Rayen vytáhl, ve všech těch sračkách byl se mnou a snažil se mi pomoct. Nenechala bych ho být, ani kdybych chtěla.
,,Přestaň tohle říkat, lásko. Miluju tě tak moc. Nenechala bych tě jít! Nikdy tě nenechám jít. A i když jsem Justina hodně milovala, teď je minulost. Jediná moje přítomnost jseš teď ty" židli na, kterém jsem seděla v kuchyni jsem posunula k té jeho, abych u něj byla blíž.
,,Miluju tě" zašeptala jsem u jeho rtů.
,,Miluju tě" zašeptal a spojil je v jedny.
**
,,Škoda, že nemůžeš být se mnou celý den"Otočila jsem se od skříně na postel kde ležel Rayen a sledoval mě jak si vybírám oblečení do práce.
,,Ty máš dnes to volno, že?" Nazdvedla jsem obočí.
Jen přikývl hlavou.
Nic jsem neřekla, pouze jsem se šibalsky zasmála a přešla k posteli na které jsem měla telefon.
,,Ano Kristen?" Slyšela jsem Alexův hlas, když zvedl telefon.
Rayen na mě jen nechápavě koukal.
,,Ahoj Alexi. Strašně se omlouvám, ale celou noc jsem zvracela a není mi vůbec dobře. Bude vadit, když za mě půjde dnes fotit Jessica?" Řekla jsem doufajíc, že nebude naštavanej a v klidu to přijme.
,,V pořádku, dnes toho ani moc nemáme. Zůstaň doma, ať je ti lépe" řekl klidným hlasem a mě se ulevilo.
,,Děkuji. Měj se, ahoj" nečekajíc na jeho odpověď jsem zavěsila telefon.
,,Tak teď spolu můžeme být celý den" zasmála jsem se a přešla k němu.
Bez jakéhokoliv slova si mě stáhnu na sebe.
Na nic jsem nečekala a začala ho líbat.
Skoro nikdy se náš sex neobejde bez toho, aniž by byl Rayen nahoře. Vždycky nás musí přetočit a teď tomu nebylo jinak.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017