Kristen
,,No a co teda budeme dělat?" Zeptala se mě Jazzy, když jsem byla v jejím pokoji a ona mi ukazovala co všechno tu má. ,,Musíme se zeptat Justina, zlatíčko" řekla jsem a pohladila jsem ji po vlasech. ,,Justin vždycky než něco vymyslí" řekla. ,,To je doba viď?" Zasmála jsem se a vlastně i dodala. ,,Jo" zasmály jsme se.,,Kolik ti vůbec je?" Zeptala se mě po chvíli. ,,16 za chvíli 17" usmála jsem se. ,,Ahá" podívala se na mě. Jen jsem se na ni usmála. ,,Máš ráda Justina?" Opět se zeptala. ,,Mam" usmála jsem se. ,,A jak ho máš ráda?" Usmívala se. ,,Jako kamaráda" odpověděla jsem. ,,A hodně?" Byla zvědavá asi jako moje máma. Musela jsem se nad tím hrozně smát. ,,Hodně" usmála jsem se. 'Ani nevíš jak moc ho mám ráda'. Řekla jsem si pro sebe v duchu. ,,On tě má hodně rád. Poznala jsem to" usmála se na mě a uklidila Barbie panenku, kterou mi předtím ukázala. Jen jsem se usmála. ,,Tak co, kdyby jsme za ním šli?" Podívala jsem se na ni. Jen přikývla. A šla směrem ke dveřím. Když z nich vylezla zeptala se mě: ,,Můžu tě vzít za ruku?" Usmála se na mě. Nic jsem neřekla jen jsem ji za tu ruku vzala a šla s ní po schodech dolů.
,,Tak už víš co budeme dělat?" Zeptala jsem se Justina, když jsme s Jazzy přišly ke stolu venku, kde seděl Fredo, Justin a Jeremy s Jaxonem na klíně. Jazzy pořád stala vedle mě a v ruce držela moji ruku. ,,Přemýšleli jsme" zasmál se Justin. ,,Takže hádám, že jste vůbec na nic nepřišli" řekla Jazzy. Všichni se jen zasmáli. ,,Co kino?" Zeptal se Justin. ,,Tam jsme byli spolu nedávno" řekla jsem mu. ,,Diskotéka" zakřičel Jaxon. Opět se všichni začli smát. ,,Počkej tak 14 let ještě" zasmál se Jeremy. ,,Tak pojedeme nakupovat" zakřičela tentokrát Jazzy. ,,To určitě" zasmál se Justin. ,,Je pravda, že to kino je úplně nejlepší nápad" řekl Fredo. ,,Dobře, tak se, ale podívej co dávaj" řekla jsem směrem k Justinovi. Jen kyvnul hlavou a vzal si do ruky telefon, který měl položený na dřevěným, velkým stole. Ja se jen rozešla směrem k židli, která byla jediná volná a vzala na sebe Jazzy.
,,Strážci Galaxie 2, Transformers poslední rytíř no a Mimi šéf" řekl po chvilce ticha. ,,Mimi šéf?" Zeptal se Jaxon. ,,Nějaká pohádka" řekl Justin. ,,Tak na to" vykřikl Jaxon. Justin se na nás všechny podíval a my jen přikývli. Je to vlastně z tich třech filmů asi nejlepší. ,,Pojedeš taky tati?" Zeptal se Justin. ,,To by jsme museli vzít dvě auta" řekl Jeremy. ,,To nevadí, nějak by jsme to rozdělili" řekl Fredo. ,,Chci jet s Kristen" řekla Jazzy. Jen jsem ji pohladila po vlasech. ,,Nejsi na ni nějak moc závislá?" Podíval se na ni Jaxon. ,,No a co? Ty ji máš taky rád" řekla mu Jazzy. ,,Ale já jsem kluk" prsknul po ní. ,,Takže se ti líbí?" Zeptala se ho Jazzy. ,,Tak dost" zakřičel Jeremy. ,,Pokud se budete hádat nikam nepojedete" dodal. ,,Promiň tati" řekla Jazzy. ,,Promiň" taky se omluvil Jaxon.
Opět mezi námi bylo chvilku ticho. ,,A v kolik to dává?" Zeptala jsem se. To ticho bylo celkem trapný. ,,Za hodinku" řekl Justin. ,,Tak to se můžeme jít ještě koupat" řekl Fredo. Přijeli jsme tak před dvěma hodinama a Justin, Fredo, Jaxon a Jeremy se tady koupou. Mela se původně koupat i Jazzy, ale když zjistila, že mě se koupat nechce, ani ona nešla.
,,Jen si skočím na záchod přijdu za chviličku" řekla jsem Jazzy. Jen přikývla.
Byla jsem tady na záchodě jednou, mají to tady tak velký, že se divím, že po jedny návštěvě toho záchodu vím kde vůbec je. Zašla jsem a vykonala potřebu. Umyla jsem si ruce a vyšla ze záchodu. Jakmile jsem, ale chtěla zavřít dveře cítila jsem jak mě někdo objal. Ten někdo byl Justin a ještě k tomu byl úplně mokrej z bazénu. ,,Co děláš?" Začla jsem se smát jelikož to strašně studělo. ,,Chyběla mi tvoje objetí" zašeptala. Otočila jsem se k němu čelem. Jenže místo toho, aby mě obejmul vlepil mi pusu.
Na nic jsem nečekala a začla jsem ho líbat. Neznám snad lepší pocit než mit na svých rtech nalepený rty pana Biebera. Pomalu začal přidávat jazyk. Opět jsem si užívala to, že líbám ty úžasný rty. Na chvíli jsem se od něj odtahla. ,,Co když někdo přijde?" Zeptala jsem se ho, mezitím co se mi koukal do očí. Nic mi na to neřekl, spojil naše rty opět v jedny a aniž bychom se odpojili nás vtáhnul do koupelny a zamknul za námi. Přímáčknul mě na dveře a pořád mě líbal. ,,Nedokážu to" řekl mi, když se odtahl. ,,Co nedokážeš?" Zeptala jsem se ho a pohladila ho po tváři. ,,Nedokážu se od tebe nějak držet dal, nedokážu tě brát jako kamarádku" řekl trošku smutně. ,,Justine" zakňučela jsem a dotkla jsem se ho čelem, tak aby se naše čela dotýkala. ,,Nechci, aby si se prostě trápila" řekl mi. ,,Kvůli tobě, bych klidně i trpěla. Kvůli tobě bych se klidně nechala i někým mučit Justine" řekla jsem mu a koukala se mu do očí. ,,Ani nevíš co já bych pro tebe všechno udělal" usmál se a já s ním. Jen tak jsme tam stali a koukali jsme se jeden na druhého.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017