U minulý části jste nějak s tím, aby byla právě Sharlota Kristen neprotestovaly,tak aby jste všichni měly jasno, Kristen je ona👇❤ Kdo ji nezná, dávám Vám nahoru video, aby jste slyšely její tvorbu. Ano uznávám, ne každému se todle líbí😁
Kristen
Lehla jsem si do postele. Vůbec jsem nevěděla co mám dělat. Jestli mám zavolat Justinovi, jestli mám spát, jestli si pustit nějaký film.Nechápu co se stalo semnou a s mamkou. Vždycky jsme měly krásný vztah. Jedna tu byla pro tu druhou. Vždycky jsme si všechno říkaly. Znala mě líp než já sama sebe. Byla pro mě strašný vzor. Byla pro mě slunce v deštivém počasí. Měla pro mě vždycky úsměv na tváři.
Jenže to je samý měla nebo byla. Minulý čas. Všechno jako lusknutím prstů zmizelo. A já bych udělala všichno, aby se to vrátilo.
Vlastně jsem byla vždycky šťastnej člověk. Nikdy jsem neměla potřebu mít všechno na světě. Stačila mi rodina. A teď? Jsem vlastně taky šťastná. Jsem šťastná, že mám Justina. Jsem šťastná, že jsem šťastná. Ale myslím si, že je taky hodně důležitá věc k tomu být šťastný mít dobrý vztah s mamkou. Všimli jste si taky, že mě včera ráno seřvala, že nevstávám, ale když pak přijela domu hned jsem byla brouček.
Kdyby ji nebylo 40, řekla bych, že je těhotná. Ano, mamka mela bráchu v 16ti. Nikdy nechtěla být stará máma.
Nenapadlo mě nic lepšího než si vzít telefon do ruky a skontrolovat sociální sítě, odepsat Rose, podívat se na videa na YouTube..
,,Kristen?" Viděla jsem jak někdo otvírá dveře. Hádám, že máma. Supr. Ta mi tady opravdu chyběla. Nic jsem ji neřekla. Přišla do pokoje, zavřela za sebou dveře a sedla si na postel. ,,Kristen podívej. Já.." nedořekla to. ,,Ty co?" Upřela jsem na ni pohled. Chtěla jsem ji ignorovat, ale vsadím se, že mi sem zase přišla dávat rozumy, který se ani tak moc ignorovat nedaj.
,,Všechno mě hrozně mrzí. Nevím jak ti mám dát najevo, že tě miluju. Že miluju tebe s Rayenem na stejno. Nikdy jsem nechtěla, aby jeden na druhého žárlil, aby jeden na druhého nadával nebo, aby jste mezi sebou hledali nějaké rozdíly. Jediný rozdíl mezi vámi je rozdíl 7mi let. Jinak žádný!" Podívala se na mě, jelikož měla celou dobu co mluvila zrak upřený k zemi. ,,Víš, že bych ti dala cokoliv na světě. Že bych pro tebe udělala cokoliv na světě. Vždyť já bych pro tebe i umřela Kristen" chvilku bylo ticho. ,,Mrzí mě to. Hrozně moc. Ty prostě víš co všechno bych pro tebe udělala a i tak se tváříš tak zodpovědně a nevděčne" řekla mi.
,,Jo, mami. Přesně tak. Tvářim se zodpovědně. A víš proč? Rozhlidni se konečně. Vždyť Rayen měl v mých letech řidičák (nevim jak to tam u nich je z řízením, ale mě je to jedno, protože je to moje story a já chci, aby všechno bylo podle mě, ne tak jak to správně je) dovolili jste mu všechno. Mohl tamhleto a tamhleto. Já neříkám, aby jsi mi dovolovala všechno a, abych měla všechno, ale je to sakra nespravedlivý" řekla jsem a vzala si do ruky telefon, který jsem odložila, když začla mluvit. ,,Kristen" šeptla. ,,Ne, mami. Žádný Kristen. Doteď ti to bylo jedno, tak nevidím důvod proč to teď řešíme" řekla jsem.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017