Kristen
Jo, zlatíčka fakt se neskutečně omlouvám, že jsem líná kráva a kapitola je až ted. Omlouvám se!
,,Copak tě napadlo babi?" Zeptala jsem se pořád sedící na Justinovi.
,,Pojedeme někam do restaurace nebo klubu kde se tancuje" vyjekla.
,,Babi..nemyslím zda to je nejlepší nápad po tom všem. Co na to mamka?" Zeptala jsem se jí.
,,Zlatíčko, jasně já vím. Ale měla by jsi na to rychle zapomenout a žít jako normální teenager. Přece se nebudeš chodit bavit" přešla k nám a sedla si vedle nás.
Zrak od ní jsem odvrátila na hodiny co mám v pokoji.
,,Je půl desátý. To se ti někam chce?" zrak jsem vrátila zpátky na ní.
,,Kdyby se mi nikam nechtělo tak jsem vás tu tolik nevyrušila. Bůh ví jaký orgie tady mohly být" zasmála se.
,,Babi" vyjekla jsem a podívala se na ní nevěřícně.
Justin se div nepochcal smíchy.
,,No neříkej mi, že by se tu nic nestalo, kdybych sem nepřišla" zvážněla.
,,Zamykáme se" mrknul na ní Justin a začal smát.
Bouchla jsem ho do hrudi.
,,Tak je to správně, aby vám sem nějaká bába nevlezla" zasmála se babička.
,,A dost. Pokud si chcete povídat o nějakých uchylárnách, a říkat si svoje sexualní historky tak rozhodně ne přede mnou" slezla jsem konečně z Justina.
,,Dělali jsme si jen srandu. Tak co pojedeme?" Zeptala se babička, která taky vstala z postele.
,,Já nevím" řekla jsem vážně.
,,Ještě jsem nikdy nejel chlastat s babičkou svojí holky" zasmál se Justin.
,,A asi ani nepojedeš" podívala jsem se na něj.
,,Kristen, budeme tam všichni s tebou. Navíc tam budeš mít svojí lásku" ukázala na Justina.
Chvíli jsem ještě přemýšlela.
,,Dej nám tak deset minut"
,,Ano" usmála se na mě a odešla.
Justin vstal z postele, přešel ke mě a chytl mě za boky.
,,Kristen..." šeptl.
Chytla jsem ho za krk. ,,Budeš tam se mnou ty, nemám se čeho bát" políbila jsem ho.
,,Tak se pojd oblíct" dal mi pusu na tvář.
Usmála jsem se na něj a šla se obléknout.
Nehrotila jsem to nijak. Vzala jsem si černý uplý kalhoty a uplně normální bílý tričko.
Justin měl na sobě taky uplý, ale světlý kalhoty a k tomu černý delší tričko.
,,Jdeme?" Pohladil mě po zadku, když ke mě přešel.
,,Jo" ošila jsem se. Miluju, když mi sahá na zadek. Je to příjemný a já to prostě miluju.
Zavřela jsem dveře od pokoje a šla za ostatníma s Justinem v ruku v ruce dolů.
,,Tak můžeme?" usmála se na nás babička a společně s mamkou vstala od stolu.
,,Jo" přikývla jsem.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017