DUYURU | Gökalp Serisi

55.2K 1.2K 58
                                    

Merhaba, Gökalp sakinleri. Sizlere bir duyuruyla geldim. Bu duyuruda ufak bir bilgilendirme yapacağım sizler için.

Burada bazı hikayelerimi; adını, bahsi geçen mahallenin adından alan bir seriyle yayımlayacağım. Yani "Gökalp serisi" adı altında yayımlayacağım.

Pâyidar da Gökalp serisinin ilk hikayesidir. Seri bu hikayeyle başladı.

Gökalp serisi, her biri farklı aşk hikayelerinden oluşan bir seridir yani seri Pâyidar'dan bağımsızdır. Pâyidar'ın ikinci bir devam hikayesi olmayacak, burada final verilerek bitirilecektir.

Serinin devam hikayelerinde, mahallede adı geçen erkek arkadaşların aşk hikayeleri anlatılacaktır.

Serinin ilk hikayesi (yani bu hikaye) Bertan'ın, ikinci hikayesi Mert'in, üçüncü hikayesi Azad'ın, dördüncü yani son hikayesi de Gökhan'ın hikayesinden oluşuyor. Dediğim gibi seride, her birinin aşk hikayeleri ele alınacaktır.

Gökalp serisinin ikinci hikayesi, şu anda profilimde yayımda olan "Mukadderat" adlı hikayedir ve isteyenler hikayeye profilimden ulaşabilirler. Onun dışında zamanı geldikçe diğer serileri de profilimde yayımlayarak sizlere sunacağım.

Velhasıl, Gökalp serisinin diğer hikayelerini okumak isteyen herkese kapım daima açık. Sizleri seri boyunca yanımda görmekten mutluluk duyarım.

Sevgilerimle,
Yağmur. 🌸

PÂYİDAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin