21

343 55 14
                                    

-Gdzie on jest Louis?- zatrzymałem szatyna w połowie korytarza.

-Nie powinno cię to obchodzić- wywrócił oczami.

-Obchodzi mnie! Jestem jego przyjacielem!

-Nie wiem gdzie jest, okay?!- krzyknął.

-Jak to nie wiesz? Jesteś jego chłopakiem!- pisnąłem.

-Jego udawanym chłopakiem- wzruszył ramionami.

-Ty co?- zamrugałem zaskoczony.

-Nigdy nie byłem i nie mam zamiaru być z Liamem. To było tylko po to żebyś w końcu przejrzał na oczy. Jednak jak widać biedny Liam zakochał się bez wzajemności i to w kompletnym kretynie- westchnął.

-Chciał wzbudzić we mnie zazdrość?- szepnąłem niedowierzająco.

-Jeśli masz problem ze słuchem to je umyj- prychnął.

-Ja... GDZIE ON JEST TOMILSON?!- krzyknąłem nagle, czując złość w buzującą we krwi.

-Nie powiem ci...

-NIE OBCHODZI MNIE ŻE MNIE NIE LUBISZ I TAK DALEJ, ALE PRZYSIĘGAM ŻE CI PRZYWALĘ JEŚLI NIE POWIESZ GDZIE UKRYWA SIĘ LIAM- wrzasnąłem dociskając go mocno do ściany.

-Biblioteka?- uniósł brew.

Puściłem go bez słowa i zacząłem prawie biec do wskazanego miejsca, mijając szeptających w okół innych uczniów. Jednak zanim zniknąłem za zakrętem usłyszałem głośny krzyk profesor McGonagall.

-MALIK! Zatrzymaj się w tej chwili!

Zatrzymałem się przymykając oczy i odliczając do dziesięciu żeby nie wybuchnąć. Odwróciłem się po woli, a na korytarzu nastała cisza.

-Napadasz na uczniów? Dawno nie było tu aż tak aroganckich uczniów, tym bardziej ze Slytherinu! Odejmuje Slytherinowi 20 punktów, a ty wstawisz się u mnie zaraz po lekcjach, dostajesz szlaban na miesiąc!- krzyknęła wkurzona.

-Ale...

-Nie waż się dyskutować Malik! A teraz jazda na lekcje. Jeśli usłyszę że poszedłeś na wagary, odejmę Slytherinowi kolejne 20 punktów- zagroziła.

Jęknąłem w duchu. Jeszcze brakowało mi tej wrednej starej czarownicy.

-Pani profesor wybaczy, ale muszę załatwić pilną sprawę z pewnym kretynem z Ravenclawu, a to ważniejsze niż dostanie szlabanu przez jeszcze większego debila krukona- odparłem i po prostu ruszyłem do biblioteki.

Different | Ziam✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz