Pisnąłem kiedy Liam usadowił sobie mnie, między swoimi nogami, plecami do siebie, obcałowując moje ramiona i szyję.
-Jesteś piękny- szepnął- odpręż się.
Mruknąłem w zgodzie, opierając się o jego tors i pozwalając błądzić jego dłoniom po moim ciele. Z moich ust uciekł kolejny jęk kiedy zaczął szczypać moje sutki, sprawiając że czułem się podniecony do granic możliwości.
-L-Li...
-Tak kochanie?- jego jedna z dłoni powędrowała w dół i oplotła mojego penisa, wykonując kilka szybkich ruchów.
-Liam! O-oh!- krzyknąłem na przyjemne uczucie.
-To dopiero początek Zee- zachichotał i obrócił mnie gwałtownie tak, że opierałem się o brzeg wanny, a Liam stanął za mną i zaczął obcałowywać moje plecy- ale spokojnie, nie będę cię zbytnio męczył.
Rozchylił moje pośladki i puścił po chwili, przez co rozległ się głośny plusk. Potarł palcem moją dziurkę na co, cicho sapnąłem. Dopiero teraz zauważyłem że piana prawie znikła i Liam widział moje ciało w pełnej okazałości.
-Może troszeczkę zaboleć- ostrzegł i zaczął wsuwać we mnie palec.
-Liam, więcej, to naprawdę nie boli- mruknąłem, wypinając się bardziej.
-Myślałem że wolisz delikatnie się kochać- zachichotał.
-Zmieniłem zdanie- odparłem.
Spełnił moją prośbę i wyjął palce, zastępując je powoli penisem na co mruknąłem zadowolony. Kiedy był już we mnie cały, zatrzymał się na chwilę, dając mi się przyzwyczaić. Po chwili jednak wykonał jeden mocny zdecydowany ruch, na co jęknąłem z aprobatą. Trochę to bolało, jednak przyjemność idąca równo z tym, była tego warta. Po chwili Liam zaczął gwałtownie we mnie w chodzić, przytrzymując mocno moje biodra, na co zacząłem krzyczeć i jęczeć na zmianę.
-Jesteś taki dobry dla mnie- sapnął mi do ucha przyspieszając i sam zaczął jęczeć z przyjemności, a woda w okół nas zaczęła głośno pluskać.
Wyprostowałem się nagle, kiedy trafił prosto w moją prostatę, Liam szybko chwycił moje włosy lekko za nie ciągnąc i zaczął poruszać dłonią po moim przyrodzeniu, przyspieszając ruchy jak tylko mógł. Dużo czasu nie potrzebowałem, żeby dojść, a Liam chwilę później po mnie.
_____
Ostatni na razie ze schowka więc idk kiedy będzie kolejny rozdział😂 ale powoli zbliżamy się do końca. Będzie pewnie jeszcze z 7 rozdziałów... Jak się wyrobie😂😂😂
CZYTASZ
Different | Ziam✅
FanfictionOpis: Zayn od zawsze czuł się samotny i odrzucony. Ale jemu to nie przeszkadzało. No prawie. Nie łatwo należeć do domu Slytherina, będąc kompletną jego przeciwnością. Zayn był miły, uprzejmy, dobrze się uczył no i był gejem. To się kompletnie nie ka...