Dabbe Vs Platonik Aşıklar Derneği

4.7K 703 357
                                    

2.7

Dabbe Vs Platonik Aşıklar Derneği

💨

"Ay ben korkarım! Başka bir şey izleyelim."dedi Gizem.

Pis pis sırıtıp "Hiç de korkunç değil. Bence izlemeliyiz."dedim.

Bir 'Gizem mahlukatına nasıl zulmedilir' bölümüyle daha karşınızdayız sayın seyirciler. Burası Bal'ın 'zenginlik' kokan evi ve ben bu evin müstakbel gelini Yağmur.

Geldiğimden beri Gizem ne dese lafa karışıyor, moralini daha çok bozuyordum ama bilin bakalım kimde vicdan yok? Elbette bende! 'Sevdiğim kız bana abi dedi' triplerinde dolanan elemanlara daima şefkatle yaklaşsam da Gizem'in yaptığı şeyi ölene kadar unutmayacağım için elimden daha çok çekecekti. Sen kimsin de benim fotoğrafımı ifşa sayfasına yolluyorsun, ey Gizem? Unuttum sanma sakın. Hepsi kafamın içinde.

Gizem bana laf yetiştirmek ümidiyle ağzını açtığında salonun kapısından içeri Bal girdi. Elindeki gri kupayla bana yaklaşırken gözlerimden kalpler fışkırmadığını umarak sessizce iç geçirdim. Can alıcı bir tebessümle oturduğum koltuğun önüne geldi, elindeki kupayı bana uzattı. Hala tam anlamıyla iyileşmediğimi bildiğinden kalkıp bana kahve yapmıştı. Canım Bal. Nasıl da hamarat, nasıl da evlenilesi...

"Teşekkürler."dedim ve kupayı aldım. Evet, teşekkür ettim. Ben, bizzat ben Bal'a teşekkür ettim. Bu hallerim hiç hayra alamet değil de neyse.

Sadece gülümsedi ve yanıma oturdu. Kahveden bir yudum alırken Furkan'a baktığını bilmenin rahatlığıyla hayranlıkla ona baktım ama bu kısa sürdü çünkü bu odada Bal'a benim gibi bakan birisi daha vardı. Keyfim azıcık kaçtı. "Hala seçemediniz mi bir filmi?" dedi Canım Bal.

Furkan elindeki filmleri sallayıp oflandı. "Çoğu ya izlediğimiz filmler ya da vıcık vıcık olanlar. Dabbe 4 var ama Gizem mızmızlanıyor." dedi. Helal Furkan, ver gazı ver gazı.

"Başka film mi yok?"diye terslendi Gizem.

Furkan yüzünü buruşturup elindekileri karıştırdı. "İzlemediklerimizin tamamı romantik komedi."başını kaldırıp Bal'a kınayıcı bir şekilde baktı."Abi bu nasıl film arşivi ya?" diye homurdandı. Bal yandaki küçük yastığı çocuğun kafasına fırlatırken "Kes lan."dedi. İkisini ilgiyle izliyordum, bu sefer bakışları bana döndü. Her göz göze gelişimizde kalbim kendini yerden yere mi vuracaktı yani?

Mühim bir sır verecekmiş gibi yüzüme eğildi."Hepsi annemin filmleri. Asıl zulayı odamda saklıyorum."diye fısıldadı tatlı tatlı. Küçük bir kız çocuğu misali başımı sallayıp kıkırdadım. Dudakları kulağıma yaklaştı. "Beraber izleriz diye... Baş başa yani."

Yakınlığı nefesimi kestiğinden mütevellit koltuğa pelte gibi yayıldığımı hissettim. Burak'ın yüksek sesle cık cıklamasını duyunca Bal'a cevap veremeden kendimi geri çektim ve hafifçe öksürdüm. Lütfen kızarmamış olayım. Lütfen. Peki Furkan neden öyle fesat fesat bakıyor? Kesin kızardım. Lanet.

Gizem'in üst seviye derbeder halini umursamadan ilgiyi başka yöne çekmek için "Dabbe diyenler?"deyip elimi kaldırdım. Burak cipsli parmağını yalayıp elini kaldırdı. Furkan da kaldırınca sayısal üstünlüğün verdiği yetkiye dayanarak sırıttım. Gizem umutla Bal'a bakarken Bal havadaki ellerimize baktı. Gizem'e sevimlice gülümseyip o da elini kaldırdı ama ben buna sevinemedim bile. Çok tatlı gülümsüyordu, neden Gizem'e gülümsemişti ki?

Derin nefes al, Yağmur. Bal Gizem'i kardeşi gibi görüyor. Evet, önemli olan bu zaten. Gizem kendi çapında platonik olmaya devam etsin, Bal yüz vermedikten sonra ne önemi var ki? Derin nefes.

Rapunzel'in Dip Boyası GeldiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin