Kutsal Yazar Notu

8.5K 1.2K 386
                                    

Selam.

Biliyorsunuz ki Wattpad boka sarmış durumda. Aslında bu platformda yazmak istemiyorum fakat daha kolay bir uygulama henüz yok.

Kendimi, "Hepinizden nefret ediyorum ama yalnız kalınca canım sıkılıyor." diyen Yıldız Tilbe gibi hissediyorum yani.

Her neyse.

Bu kitabı millet sinsice okusun da yorum yapmadan oy vermeden çıksın gitsin diye yazmıyorum. Oy vermiyorsanız bile Allah aşkına YORUM YAPIN. Bu kitabı belli bir grup oluşturmak için yazıyorum. Beraber gülüp eğlenelim diye. Yorum atın, konuşalım satır aralarında.

Tecavüz'ü meşrulaştıran, sürekli kötü çocuk hikayeleri yazıp prim yapan, +18 sahneler yerleştirip okunma sayısı almaya çalışan, cool takılmak için götünü yırtan, arsızca herkesin kitabından ve hatta ölmüş gitmiş yazarlardan bile çalan 'yazarlar' a karşı yazıyorum bu kitabı. Birazcık yanımda durmak isteyen varsa rica ederim kendini belli etsin çünkü dediğim gibi, BUNA İHTİYACIM VAR.

Hayır yani illa şu platformda başarılı olabilmek için imla kurallarının anasını ağlatıp +18 sahneler mi koymalıyız? İyiyse iyi deyin, kötü yazıyorsam da kötü deyin. Yeter ki bir şey deyin, sevgili sessiz okurlar. +18'i dayayıp prim yaptıktan sonra elli tane kitap yazan herkes başarılı olur.

Ben sıfırdan başlamayı istedim.

Sevgiler.

Rapunzel'in Dip Boyası GeldiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin