Aksiyonu bitmeyen belalı yazarınız geldi.
Belki sonradan yorum yapanlar olur diye bekledim ve anladım ki karar yine bana kalmış. Yine de vakit ayırıp fikrini belirten arkadaşlara teşekkür ediyorum. [öpücük efekti]
Şimdi... Ben kitabı okudum. Bayağı sancılı bir süreçti. Elimde telefon, ayaklarımı yatağa vura vura, arada bir sahnelerin utanç vericiliğine dayanamayıp tuhaf sesler çıkararak okudum. Ve anladım ki ben bunu size anlattığım gibi düzenleyemem. Öyle birkaç sahne değiştirmekle olacak gibi değil. Baştan yazmam lazım.
Baştan yazmayı deneyeceğim ama şimdiden nasıl bir şey çıkacağını söyleyeyim: Daha okunaklı, daha az eski Rapunzel içeren bir şey çıkar ortaya. Daha detaylı, eklemek isteyip de eklemediğim sahnelerle dolu bambaşka bir Rapunzel. Olması gereken, başında planladığım gibi bir Rapunzel. Tek sıkıntı fütursuzca yapılan espriler. [Utançla avucunu alnına yapıştırır.] Mizah dengesini nasıl korurum bilmiyorum çünkü bilirsiniz, aynı kafada değilim. Yağmur'u epey çatlak yazmışım. FAKAT denemekten zarar gelmez. Hala en zor anımda bile uslanmaz bir şekilde espri yapabilen biriyim. Yani... Denenebilir.
Yani, yani, yani... Yeniden yazacağım ama bu süreçte kitabı kaldırmayacağım çünkü yazmada başarılı olacağım kesin değil. Eğer yazabilirsem tamamını yazmadan yayımlamayacağım. Eğer yazamazsam :D Bu satırları okumadınız :D Böyle bir şey hiç yaşanmadı :D Aslında Rapunzel diye bir şey yok :D
Gelelim yeni bölüme... Kitabın mevcut haline yeni bölüm yazmakta kararsızım çünkü zaten batırdım. Ancak bu sıcak yaz günlerinde başka kitaplarımı okumaya ne dersiniz? [Sevgili Yekta reklamı yapıyorum şu an.]
Evet, uslanmaz olduğum doğrudur.
Şaka bir yana, baştan yazma olayını beceremezsem kitabı tamamen kaldıracağım.
Bir konu da şu: Burada bir duyuru daha paylaşmayacağım. Duyuru bölümü yazmaktansa panomu ya da instagram hesabımı kullanmak daha mantıklı çünkü bölüm bildirimi zanneden insanlar var. Yani, hoş değil. ig hesabımda kitaplarla ilgili paylaşımlar yapıyorum fakat çok takip eden olmadığı için görenler de çok az oluyor. Yani, çoğunluk görmeyecekse duyuru yapmanın bir anlamı yok sonuçta. Bu sebeple Rapunzel için panomu takip edebilirsiniz.
Vee... Bu kadardı.
Dikkate alıp da buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim. Rapunzel okurları benim için hep özel olacak <3
Biraz duygusal gelebilir fakat bir gün bu kitabı unutsanız da ben sizi unutmayacağım. [Gözyaşları sel oldu şu an aman aman.]
Neyse.
Tekrar teşekkürler.
Kutsandınız. [Belki de son defa ühühü—]
SON BİR ŞEY.
sanırım bunu söyleme fırsatım olmadı hiç, belki söylemişimdir de hatırlamıyorum, 'kutsal yazar' olayı aslında şuydu: Kitabı yayımladığım zamanlar wattpad yazarlarının her bölüm başına uzun uzun not yazmalarına sebepsizce gıcık oluyordum ve çoğunu okumadan geçiyordum. Benim gibi birçok insanın da okumadan atladığını biliyordum. Yazdığım notları birçok kişi takmayacak düşüncesiyle, bunu kendi içimde bir dalga konusu haline getirip notlara 'kutsal yazar notu' demiştim. Aslında vurgulamak istediğim 'kutsal not'tu ama herkes bana' kutsal yazar' demeye başlayınca sessizce kabul ettim. İşte... İnsan neyle dalga geçerse bir gün mutlaka başına geliyor.
Evet. Bu aşırı gereksiz bilgiyi beyninize yüklediğime göre gidebilirim.
Sizi seviyorum.
Kutsandınız. [Bakın, az önceki son değilmiş işte. AMA BU SON OLA—]
Cidden, yazdıkça yazasım geliyor. Bırakamıyorum burayı.
26.07.20
bölüm başlığını görenler;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapunzel'in Dip Boyası Geldi
Teen Fiction"Sonra... Sen geldin. Her şey değişti." 🌹 Bu kitap, gerçek hayatta boşluğa düşmenizi sağlayabilir. Not:Etrafı toz pembe görmeye başlarsanız en yakın hastaneye gitmeniz şiddetle tavsiye edilir. 14.05.17