Sıpaydilerin anası, mazlumların bacısı, Kudretli Sultan Kutsal Yazar Hazretleri, evinizin erkeği olmaya geldi!
Bu defa uzatmayacağım. 100k olduk! Aslında şu an 109k olarak görünüyor, bayağı geç kalınmış bir teşekkür bölümü oldu fakat biliyorsunuz ki ben hiçbir şeyi zamanında yapmam.
Ve teşekkür ederim. Hepinize teşekkür ederim, yanımda olduğunuz için. Yorumlarınıza ne kadar mutlu olduğumu söylememe gerek yok zaten, okunma sayısından daha çok mutlu ediyor beni.
Bölüm oldukça uzun olacağı için bölmeye ve kısa bir teşekkür bölümü olarak yayınlamaya karar verdim. Bence 100k şerefine bu bölüm oylar ve yorumlar tavan yapar artık.
E yapın bi' zahmet smxldşx
Önemli not: Bundan sonra yeni bölüm Cumartesi günleri gelecek. Haftalık dizi kıvamında kitap yazmayı severim sjxklhşsh
Güzel kalplerinizden öper, sizi sevdiğimi hatırlatır ve keyifli okumalar dilerim.
Kutsandınız.
4.2Utku'nun Eli: Çıt
O ve ben çok mutluyduk. Her şey yolunda gidiyordu. Evliliğimizin ikinci yılında Doğukan şirketten sıkılmıştı ve beraber dünya turuna çıkmıştık. Şimdi ise Filipinler'e gelmiştik ve Doğukan sahil kenarında asla yanından ayırmadığı mangal malzemeleriyle mangal yakmaya çalışıyordu. Sanırım içindeki Klasik Türk Erkeği içgüdüleri ülkeden fersah fersah uzaklaşsak bile değişmiyordu. Bu arada... Gökyüzü neden mordu?
"İyi misin? Bana iyi olduğunu söyle."
İrkildim ve gözlerimi Doğukan'ın gözünün altındaki morluktan çektim. Bal gözleri beni gerçekliğe itmişti. Nöronlarım ise şöyle diyordu: Uyan, gerzek. Burası Filipinler değil.
Filipinler nereden çıkmıştı yahu?
"Hı? Ha... İyiyim."
Kavga zor bela ayrıldıktan sonra önce müdür yardımcısı bizi odasına çekmişti. Aramızdan bir tek Doğukan'a yumruk atan çocuk, yani Halim, paçayı kurtarmayı başarabilmişti. Zaten Doğukan gibi arıza bir öğrencinin karşısında Halim masum kalıyordu ki her ne kadar Doğukan'a yumruk da atmış olsa çocuk haklıydı. Önce Doğukan başlatmıştı.
Hayır. Önce ben başlatmıştım.
Bazen sadece Halim olmak isterdim... Fakat biliyorsunuz ki başrol olarak bu işten öyle kolay kurtulamazdım. Hele işin içine babam ve Doğukan girdikten sonra.
Hala öfkeliydi. Bunu görebiliyordum. Hoca velilerimizi çağırdıktan sonra onlar gelene kadar bizi revire yollamıştı fakat Doğukan'ın katil potansiyelini gören hocalar Utku'yu başka bir yere almışlardı. Bileğimdeki morluğu görünce Utku'yu tekrar dövmeye kalkışsa da şimdilik karşılıklı oturuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapunzel'in Dip Boyası Geldi
Novela Juvenil"Sonra... Sen geldin. Her şey değişti." 🌹 Bu kitap, gerçek hayatta boşluğa düşmenizi sağlayabilir. Not:Etrafı toz pembe görmeye başlarsanız en yakın hastaneye gitmeniz şiddetle tavsiye edilir. 14.05.17