*bölüm sonundaki notu mmmutlaka okuyun*
Şunu da şuraya koyayım:
Keyifli okumalar x
3.6
Aşk Bir Sudur İç İç Kudur
Herkes bir ağızdan konuşurken elimdeki tahta tokmağı sertçe vurdum. "Susun be! Susun!"
Herkes suspus oldu. Oturduğum yerden tiksinç bakışlarımla imalat hatası minik nöronlarıma psikolojik baskı yapmaya başladım. "Buraya neden toplandığımızı biliyorsunuz." dedim burnumun ucuna düşen gözlüğümü düzeltirken.
Ciddiyetle öksürdüm. "Etrafımız dış mihraklar tarafından kuşatıldı. Sınırlarımızı tehdit ediyorlar. Çözüm yolu bulmazsak ele geçirileceğiz."oturduğum masadan kalkıp ellerimi arkada birleştirdim."Peki nedir bu tehditler? Söyleyin!"
Şişe dibi gözlüğü olan bir nöron bağırdı: "YGS-LYS."
Arka sıralardan bir başkası konuştu: "Gelecek kaygısı."
Sesler yükselmeye başladı. "Depresyon."
"Çürük eğitim sistemi."
"Hızlı biten şarj."
"Yazmak istediğimiz romanlar."
"Annenize söylediğiniz yalanlar."
"Ablanızın işsizlik problemi."
Bir anlık sessizlik. "Ablasından bize ne? Salak mısın?"dedi bir başka nöron."Ooo!"nidaları salonda yankılanırken diğer nöron ayağa kalktı."Bana mı dedin sen onu?"
Diğeri de ayağa kalktı."Evet sana dedim. Ne oldu tüylü bamya? Salaksın işte. Salaaak!"deyip dilini çıkarttı. Arka sıralarda bir uğuldama baş göstermişti, tüm nöronlar heyecanla kavgayı izliyordu. Umutsuzca inledim.
"Salak değilim bir kere! Ben olmasam 3 ay önce fizik kitabında çözdüğü testin 5.sorusunu yapamazdı. Sensin salak!"
Diğeri alayla güldü. "Eh, ben olmasam da yazdığı romanın 6.bölümünün 21.paragrafındaki o muhteşem betimleme olmazdı. Naber?"
"Lanet olası sözelci."
Gürültü arttığı için tekrar bağırdım. "Susun be susun! Muz Muhafızlar! Alın şu ikisini."
Muz Muhafızlar iki nöronu sürükleyerek salondan çıkardı. "Evet, kaldığımız yerden devam ediyoruz. En önemli düşmanımızı saymadınız. O kenafir gözlü düşmanın adı Bal!"
Bir anda tüm nöronlar onun adını sayıklamaya başladı. Herkes kendinden geçerken çığlık attım. "Ay ayılıp bayılmayın be! Düşman diyorum düşman! Bizi ele geçirmeye çalışıyor. Acilen onu durdurmalıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapunzel'in Dip Boyası Geldi
Novela Juvenil"Sonra... Sen geldin. Her şey değişti." 🌹 Bu kitap, gerçek hayatta boşluğa düşmenizi sağlayabilir. Not:Etrafı toz pembe görmeye başlarsanız en yakın hastaneye gitmeniz şiddetle tavsiye edilir. 14.05.17