Bölüm zannedip gelen okurlardan özür dilerim ama sanırım bölüm uzun bir süre gelmeyecek çünkü bazıları insanda heves bırakmadığı için oturup adam akıllı yazamıyorum.
Bu kitabı ilk başta yaşadıklarımı anlatacağım bir günlük olarak yayınlayacaktım ama sonradan Yağmur ve Doğukan karakterlerini oluşturdum, yaşadıklarımın bir kısmını onlar üstünden anlatmaya başladım.
Ve bu kitabı herhangi bir kitaptan etkilenerek yazmadım.
4N1K kitabı da bunlara dahil.
Bazıları sürekli 4n1k vurgusu yaptığı için bundan rahatsız olmaya başladım çünkü özentiliğe tahammül edebilecek son insan bile değilim.
Yaprak karakterinin sanırım nöronlarla ilgili esprileri vardı ve kitabımda nöron kelimesini kullanmam birilerini rahatsız ediyor.
Arkadaşlar, hepimizin nöronları var.
Yani sadece Yaprak'ta yok.
Bir de "Bu neyin kafası lan?" cümlesini kullandığım için özenti ilan edildim çünkü bu cümleyi insanlık tarihi boyunca ilk Büşra Yılmaz bulmuş ve o kullanmış sanırım.
Kendimi mutlu etmek için yazıyorum, az da olsa beni gülümseten bir okur kitlesine sahibim ve bu benim için çok güzel bir şey.
Oylar ve okunma sayısı arasındaki uçurum, moralimi bozsa da yazmaya devam ediyorum çünkü o yorum yapan azınlığın tepkileri hoşuma gidiyor.
Ve onlar için yazıyorum.
Beni her konuda eleştirebilirsiniz ama başkasının kitabından replik çalmışım gibi davranamazsınız. Buna hakkınız yok.
Bir de lütfen bir yazar ünlenince diğer yazarların ona özendiği yanılgısına düşmeyin. Dünya sevdiğiniz yazarların etrafında dönmüyor.
Üvey abi kitaplarının yanında üvey evlat muamelesi gören kitabıma bir de çalıntı replik içeriyormuş gibi kötü davranmayı kesin.
İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rapunzel'in Dip Boyası Geldi
أدب المراهقين"Sonra... Sen geldin. Her şey değişti." 🌹 Bu kitap, gerçek hayatta boşluğa düşmenizi sağlayabilir. Not:Etrafı toz pembe görmeye başlarsanız en yakın hastaneye gitmeniz şiddetle tavsiye edilir. 14.05.17