O adam hakkında çok konuştuğumu biliyorum. Herkes zaten bu yüzden benden şikayetçi. En azından benden şikayetçi olmaları için başka bir neden . Odamın kapısının kilitli olması bana yetmiyordu. Neyse ki evin en büyük odası bendeydi. Kardeşim veya ablam yoktu ki bundan da gayet memnunum. Bazen ne kadar yalnızlığımı yok edecek birilerini arıyor olsam da kardeş sahibi olmak şans kartları gibi ,ne çıkacağı belli olmuyordu. O adam ve annem uzun bir süredir ayrı yatıyorlar. Annem o adamın gürültülü horlamasına dayanamıyordu ve bu yüzden ayrı odalara geçmeye karar vermişlerdi, en azından bana söylenen buydu. Annemin bu kadar dayanabilmesine şaşırmıştım aslında. 2 yıl mı oldu yoksa 4 yıl mı? Önemli olan artık beraber uyumuyor olmaları. Bu olay tabi başka şeyleri de beraberinde götürüyor. O adam bu sözcüğü kullanmamı hiç sevmez ''cinsellik''. Oysa üreme iç güdüsünün yol açtığı başka bir duygu sadece. Bunu büyütüp, abartıp namus haline getirenleri hiç bir zaman anlamamışımdır. Düşünecek çok daha önemli şeyler var. Ben demiyorum ki benim düşündüğüm şeyler çok önemli. Ben sadece büyük odamdaki küçük tuvaletin içinde soğuk yerlere oturmuş küçük bir kızım. Benim düşündüklerim başkalarının düşündüklerinden nasıl daha önemli olabilirdi ki. Sonunda küçük bozuk kaloriferi açmaya karar verdim. Bozuk olmasının nedeni tam ısınmaya başlıyorken o lanet şeyin otomatik olarak kapanmasıydı. Sanki bilerek yapıyordu. Sanki en mutlu halimde beni mutsuz hale getiriyordu. Abartıyor olabilirim ama üşüyen bir poponun şakası yoktur(!) Tuvaletimin kapısının kilitli olduğu gibi odamın kapısı da kilitliydi. Artık güvendeydim. Kalorifer yine durmuştu. Kaloriferle beraber dinlediğim müziği de durdurdum. Bu sefer de kalorifer kapandığındaki o etrafımda oluşan sessizliğe dalmıştım. Tuvalet kapısının kilidi gözüme çarpmıştı. Küçükken kapıları kilitlemeye korkardım.Eğer kilitlersem içeride kapalı kalacağımı düşünürdüm ve oradan çıkamayacağımı. Şimdi ise her bir odaya veya tuvalete girdiğimde kapı kapalı olmadan ya da kilitli olmadan rahat edemiyorum. Ne değişmişti acaba. Kalorifer yeniden çalışmaya başladı ben de müziğimi açtım . Muse dinliyordum. Geçen dinlediklerimden daha karanlıktı . Ama bu tarz müzikler hoşuma gitmişti. Her zaman yeni şeyler denemeyi sevmişimdir. Ama müziği ne kadar seviyor olsam da hiçbir zaman müzik zevkime güvenmemişimdir. O yüzden biri şarkı açmamı istediğinde açmamak için bahaneler uydururdum,ısrar ederlerse de başkasının açmasını söyleyip konunun tamamen kapanmasını sağlardım. Ya seçtiğim şarkıyı sevmezler ise diye düşünürdüm. Kapım çalındı,kalorifer ve müzikten emin olamamıştım ama bu sefer daha sert bir şekilde yeniden çaldı. Burada güvendeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Oda #wattys2022
Non-FictionOdamın büyük olması onun git gide daha da küçüldüğünü hissetmeme engel olmuyordu. Dünya'nın büyük olması benim için yeterli alan olduğu anlamına gelmiyordu. Kötü şeyler yaşamamış olmanız onların var olmadığı anlamına gelmiyor. İstemeyeceğiniz kadar...