SÖZLER

1 0 0
                                    

Fencilerin basitleştirdiği, felsefecilerin anlatamadığı, insanların anlayamadığı bir duygudur aşk.
Oysa benim depresyona ilacım, intahar etmeme sebebim, hayattaki amacım. Her yıl yeni şeyler öğreniyorum bu duygu hakkında. Birkaç ayda bir çok şeyin değişebileceğini biliyorum. Sözlerin sözden ibaret olduğunu ve toz gibi hemen uçup gidebileceklerini biliyorum. Herkesin sevgi anlayışı farklıdır. Sevmek her zaman tek bir kişiyi seveceğin anlamına gelmez. Ayrıca sevmek her zaman iyi değildir.

En güzel sözün, seni seviyorumdu

Sevgilimin yanında gözlerim kocaman açık tavana bakıyorum. Bir türlü uyuyamıyorum, aklımda karanlık düşünceler. Aklımda eski sevgilim var bir türlü aklımdan çıkmıyor. Eski sevgilime karşı bir süredir sevgi beslemiyorum. Hatta nefret duymaya başladım bir süredir. Kendimi aptal hissediyorum, saf hissediyorum, kandırılmış hissediyorum. Hem onun sözleri tarafından hemde çocukken bana okunan masallardan.

Aşık olmanın en kötü yanı herkese aşık olabilirsiniz. Dünya'nın en kötü insanını bile sevmenize sebep olabilir aşk. En korkunç duygu o dur. Onu kontrol ettiğinizi sanırsınız, asla böyle birini sevemem dersiniz. Bir bakmışsınız kendinizi hiç düşünemeyeceğiniz türden insanların yanında bulmuşsunuz.

En önemli sözündü onu da tutamadın

Geriye bakıyorum da ben onu hiç sevmemişim. Benim duygusal olarak zayıf olmamdan faydalandı. Birine ihtiyaç duyduğumu biliyordu. O zamanlar onsuz olamazdım ama onsuz daha olmuş olsaydım, daha iyi olurdu. Aşk benim için bir seçenek değil, zorunluluktu eğer yaşamak istiyorduysam. Hiçbir şey beni aşk kadar mutlu, aynı zamanda sefil hale getiremiyordu. Dünya'nın bana sunabileceği hiçbir türlü zevk, yaşamaya değmezdi. Aşk beni yıllardır ayakta tutuyor. Neden daha ölmedim sorusunun cevabı. Hayallerim ve aşk. Yıllar boyu şarkıcı olmak istedim. Elime bir fırsat geçerse şarkıcı olmak isterim elbette. Ama konumuz bu değil. Solumda uyuya kalmış bir adam var. O adam benim sevgilim. Ona bütün korkularımı yansıtıyorum geçmişten kaynaklanan. O beni dinliyor, beni öpüyor, beni seviyor. Fakat çocukluk hayallerimi süsleyen prensime benzemiyor. Bir yandan, o prensten daha iyi. Bir yandan bana her şeyimi sorgulatıyor. Eski sevgilimi de sevdiğimi zannediyordum. Sevmediğim yanlarını kabul ettiğimi, beraber bir hayat kuracağımızı ve bir ömür paylaşacağımızı sanıyordum. Fakat hayallerim toz oldu. Yeni temelini kurduğum bu hayatımın, yarın bir deprem tarafından sarsılıp yok olmayacağının bir garantisi yok. Maddi hiçbir şey eski bir aşkı yerine getiremez. Eğer getirebiliyorsa onun adı aşk değildir.
Birini sevmenin tadını çıkaramıyorum bile artık. Korku içinde yaşıyorum. Onu sıkıyorum, daralıyorum, kıskanıyorum çünkü korkuyorum. Onu sıktığım, darladığım ve kıskandığım için de kendimden nefret ediyorum. Kendimi kötü, yetersiz, çirkin ve sefil buluyorum. Ne kadar o benim ne kadar güzel, tatlı, sevimli olduğumu söylese de.

Sözler, bir esintide uçup gider.

Karanlık Oda #wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin