KATERİNA

14 3 0
                                    

Çok insandan bahsetmiyorum sanırım, kendi iç Dünyam'da çok vakit geçirdiğimden. Ama bahsetmem gereken daha fazla kişi olduğunu düşünüyorum. Kendime onları daha çok hatırlatmalıyım. Bazen bana çok zıt düşüyor ,herkesten saklıyorum hatta onunla bir ilişkimin olduğunu bile saklıyorum. O biraz ... Kötü bir şey demek istemiyorum onun hakkında ama insanlara olan uygunsuz sevgisinden dolayı çok hoş görülmüyor. Bu uygunsuz sevgi bir sapkınlığa dönüşebiliyor bazen. Katerina, çocukluğumdan beri arkadaşız. Onunla beraber büyüdük. Aslında geçmişten biliyordum nasıl olacağını ama inkar ediyordum. Şimdi ise uygunsuz fantezilerini çok abartmaya başladı. Bazen düşünüyorum gerçekten olmak istediği kişi bu mu diye. Ama o kadar umursamaz ki sanırım gerçekten de böyle olmak istiyor. Kendine hakim olamadığını anlatırdı bana, cinselliği sevdiğini söylerdi. Dudakların birbirine temas etmesini sevdiğini söylerdi. Bir çocuğun aletine bakmak hoşuna gidiyordu. Bana çok tuhaf ve iğrenç geliyordu bu konular. Öylesine genç bir kızın böyle düşünmesi. Doğamızın gerçekleriydi bunlar ama onunki fazla geliyordu bana. Sanki bunlara bağlıydı hep . Bunlar olmasa yaşayamayacakmış gibi konuşuyordu. Bir haftada üç kezden fazla uygunsuz şeyler izlediği oluyormuş. Kıyafet dolabını görmüştüm bir kaç kere. İçinde hiç görmediğim kadar sütyen ve don çeşitleri . Dantelli ,kırmızı,straplez ,çiçekli... Gençtik, daha bu neyin nesiydi diye düşünüyordum. Bir yanım hala öyle düşünüyor. Katerina bu yanını hiç gizlemedi. Katerina diğerlerinin dediğini asla umursamazdı. Bazen içimden onun gibi olmak geliyordu. Ama o sigara içiyordu ve o zamanlar ben içmiyordum . Nefret etmekle kalmayıp içen insanlarla  arkadaşlığımı kesiyordum. Ama Katerina yüzünden başladım içmeye diyebiliriz. Zaten Katerina'yı yargılayamazdım çünkü onun yaptıklarından çok daha kötü şeyler yapmıştım.  O bana ne kadar doğruyu söylüyorum dese de içten içe onun bana yapmış olduğu her şeyi anlatmamış olduğunu hissediyordum. Çok daha fazla şey gizliyordu. Belki bir gün söyler diye onu hiç sorgulamadım, ona hiç bu soruları sormadım. Ama kimseye güvenmiyordum özellikle ona . Yakın arkadaş diyebilmek bile beni şaşırtıyordu bazen. Sanki arkadaşlığımız planlı bir şeymiş gibi ben de buna katlanıyordum sadece. Şimdi kendimi kaderin kollarına bırakıyorum. Belki ilk defa kendim dışında bir şeye güveniyordum . Kader denizinin gönderdiği dalgaların oluşturduğu yolu takip ediyordum. O yola bırakıyordum kendimi. Daha az sorumluluktu daha az düşünmekti. İşte belkide bu yüzden arkadaştık Katerina ile, onunla rahattım. Yanımda duran Katerina'ya sarıldım müziği açtık,  pakette son kalan iki sigarayı da yaktık ve karşımızdaki denizin dalgalarını izledik. Rahatlamıştım.

 Rahatlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karanlık Oda #wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin