Güneş parıldıyor, ailemle iki gündür kavga etmiyorum, en iyi arkadaşım diye adlandırdığım kişi ile, bir saat önce beraberdik. Şimdiyse Çin usulü eriştemi, yani en sevdiğim yemeği yiyorum.
Hatıralar,
Bahçeden kedilerimin miyavlama sesleri geliyor
Anılar
Bir kaç saat sonra alışverişe çıkıcam
Aklımda başka bir şey var
Ne yapıcaktım bugün?
Odaklanamıyorum.
Ben
Üzgünüm
Üzgünüm
Üzgünüm
Üzgünüm
ÜzgünümSus
İyiyim.
Bugün alışverişe gidicem, kendime bir çeki düzen vermek için. Kendime daha çok özen göstermek istiyorum.
Çirkinsin.
Unuttun mu?
Kahkahaları?Ben sadece
Yorgunum.
Ben nerde olduğumu biliyorum ama orda olduğumdan emin değilim. Şuanki bulunduğum oda, karanlık oda burda ama ben sadece siyah görüyorum, annem bir oda görüyor, o adamsa görmüyor. Hiçbir şey görmüyor.
Ne düşünüyordum
Bir düşünce başka bir düşünceye, o düşünce de başka bir düşünceye sürüklüyor. Bir düşünce bir odacık, düşünceler ise bir labirent oluşturuyor. Bir kapıyı açtığın zaman karşına hangi düşüncenin çıkacağı belli olmuyor. Bende bundan korkuyorum zaten.Unutmak
En iyi ilaç. Bu ilaç satılık değil. En güçlü akılların başarabilceği bir erdem. Karanlık odaları ışık altında tutmak. Siyah duvarları beyaza boyamak.
Hayat benim duvarım ve elimde iki tane boya var. Bir elimde siyah bir elimde beyaz.
Bir kez beyaza boyadımKirlendi
İkinci kez beyaza boyadım
Kirlendi
Üçünü kez beyaza boyadım
Kirlendi
Ve hayatım işte böyle bir döngü. Duvarın üzerine sürülen kat kat boyalar yavaş yavaş izler bırakmaya başlamıştı. Boyalar çatlıyordu, duvar küf tutmuştu.
Dışarıdan bakan bir göz duvarın hâlâ sağlam olduğunu düşünebilirdi, bu normaldi. Kimse sağlam duran bir duvarı kötü görünsede yıkıp daha iyisini yapmak istemez.
Neden mi?Niye uğraşasın?
Senin evin değil, sen boyamamışsın, işlevini de görüyor, niye daha iyisini yapasın ki?
Masanın kırık bacağı gibi, diğer üç bacak hâlâ yerinde. Dördü de kırılmadan atmazsın. Bir bacağın altına minik bir destek koymak yeterli.
Aldığım kıyafetler güzellerdi. Fosforlu olan her şey gözüme güzel geliyordu. Daha kahkahaların anlamını yeni yeni anlamaya başlıyordum.
Bugün hangi gün? Cuma
Salı
Perşembe
Pazar
CumartesiAyın kaçı?
8'i
24'ü
6'sı
Hangi yıldayız?1995
2006
3012
1451
2018İşte bu sorulara cevap veremem. Tek bildiğim nerde olduğum.
Ben aynı karanlık odadayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Oda #wattys2022
Non-FictionOdamın büyük olması onun git gide daha da küçüldüğünü hissetmeme engel olmuyordu. Dünya'nın büyük olması benim için yeterli alan olduğu anlamına gelmiyordu. Kötü şeyler yaşamamış olmanız onların var olmadığı anlamına gelmiyor. İstemeyeceğiniz kadar...