Aku membesarkan lagi langkah untuk memantaskan pecutan. Mata aku menjadi kelam dengan persekitaran hutan yang gelap gelita. Entah macam mana aku boleh ada dalam hutan ni pun aku tak tahu.
Aku makin melajukan larian setelah nama aku dilaung kuat oleh dua orang lelaki yang memakai boxer sedang menggila mengejar aku. Sesekali aku toleh ke belakang.
Aku meredah hutan mengikut laluan sempit yang ada. Kesan calar akibat duri dan ranting pokok yang rendah mengenai badan aku yang bogel tanpa seurat benang.
Apa yang nak jadi, jadilah. Yang penting aku dapat keluar daripada tempat sial ni!
"WOI!!" lelaki di belakang aku semakin lincah mengejar aku yang sudah hampir.
"Argh!" aku menjerit kasar saat aku terpijak tunggul kayu yang tajam tercacak ke atas. Tunggul itu tertanam di bawah tapak kaki aku. Kini tunggul itu dipenuhi darah. Tanah yang lembap disimbah hujan renyai-renyai menerima hidangan sampingan iaitu darah dari kaki aku yang semakin memancut laju.
Aku menarik kaki aku dengan sedaya upaya supaya aku dapat mengembalikan jarak aku dengan lelaki-lelaki tadi. Aku terus-terusan menarik kaki aku daripada tunggul tajam yang tercacak itu dengan mata yang sudah berair. Aku menjerit dengan kuat sebelum tusukan tunggul itu berjaya keluar dari tapak kaki aku. Aku bernafas deras menahan kesakitan.
Hujan sudah berhenti dan bulan keluar dari sebalik awan mendung yang menuju ke tanah kering yang lain untuk dibasahkan. Menyuluh kegelapan hutan umpama lampu picit. Aku memandang ke belakang sekilas. Dua orang lelaki tadi sudah tiada. Aku kini semakin tenang. Mungkin mereka sudah kehilangan jejak aku.
Aku berjalan mengesot-ngesot sambil mata tetap meliar ke sekeliling.
"Hah tu dia !"
Mata aku membulat bila suara-suara tadi muncul memecahkan kesunyian hutan. Aku melintas di sebelah burung hantu yang bertenggek di pohon kabus. Kemudian, aku melintas 2 ekor burung hantu pada pokok kabus namun pada dahan yang lebih rendah.
"Kau gila." satu suara berbisik di tepi telinga aku. Lelaki-lelaki tadi hilang lagi. Aku tak bernafas lega kerana aku sedar mereka akan kembali. Cuma kini aku makin sesat. Aku tersasar dari laluan sempit tadi dan sampai dengan kawasan yang lebih menyeramkan dengan suasana pokok-pokok yang besar dan tinggi mencapai langit. Aku kaku, buntu.Bunyi deruan angin yang melintas di belakang aku membuatkan tengkuk aku kembang dan bulu roma aku berdiri tegak. Tiba-tiba, bulan yang terang di langit bertukar dengan perlahan menjadi nenek tua bongkok yang bertongkat, bermata satu dan tersenyum menyeringai. Aku makin melajukan langkah.
Tanpa aku sedar, nenek bongkok tadi telah melompat ke bumi dan mula mengejar aku. Kaki yang berdarah aku abaikan lalu aku lantas mengorak langkah. Sesekali nenek tadi merangkak dengan badan yang terbalik ketika mengejar aku membuatkan aku makin seram.
Hanya untuk beberapa seketika, nenek bongkok tadi hilang. Aku masih berlari cuma kini makin perlahan. Aku lari tanpa melihat ke depan sampailah aku terlanggar sesuatu yang berdiri tegak di hadapan aku. Aku mengebil-ngebilkan mata dan mata aku akhirnya membulat.
Baru aku nak patah balik berlari darinya tapi dia dengan pantas merangkul badan aku erat dari belakang. Sebelah tangan lelaki itu mula meramas kemaluan aku. "Kau belum puaskan aku, Changkyun."
Seorang lagi lelaki bersandar ke pokok memerhatikan aku sambil menjilat bibirnya.
Lelaki yang memeluk aku tadi terus menolak aku jatuh ke tanah. Pinggang aku ditarik ke atas dan aku terus dalam posisi menonggeng. "You're mine."
Lelaki yang bersandar di pokok mula baring di bawah aku. Kepalanya dihalakan ke arah kemaluan aku dan kemaluannya betul-betul berada di depan muka aku.
"B-berhenti. T-tolong--" air mata aku semakin mengalir deras.
"No no shhhh no sound, please." lelaki di bawah aku mula melakukan aksi terlarang kepada alat sulit aku membuatkan aku tak berhenti mendesah. Aku benci.
Babi!
Lelaki di belakang aku mula melucutkan boxernya dan senyum menyeringai. Pinggang aku ditarik dan punggung aku didekatkan dengan kemaluannya dan--
"Woi!"
Aku terus terduduk. Mata aku terkebil-kebil memandang sekeliling. Tangan aku menggenggam erat cadar tilam dan aku bernafas berat. Air mata yang turun di pipi aku hanya biarkan terus mengalir. Badan aku menggeletar ketakutan, lutut aku ditarik ke dada dan aku peluk erat. Aku takut dan aku benci. Aku dalam bilik. Dan baru sebentar tadi,
A-aku sedang bermimpi.
YOU ARE READING
It's Mine + 'Im Changkyun'
FantasyPast Traumatic-Stress Disorder. Tch, are you sure? "Apa yang aku tahu, it's mine." -I.M "I need you, Han Haemi." START : 6 Julai 2017 END : p/s ; you'll regret for being a kopiket 🌚😹 HAK CIPTA DAN TERPELIHARA © .