- nine

42 1 3
                                    

Underage contains 🔞

-Rooftop.

Aku melangkah ke arahnya yang berdiri membelakangi aku. Pada pertengahan langkah, aku terhenti. Memerhatikan rambutnya yang mengurai terbang ditiup angin. Dah macam scene dalam filem Titanic pun ada. Aku tersenyum sendiri. Kepala aku disengetkan sambil menatap figura bahagian belakang badannya. Langkah aku mula diatur kembali ke arahnya.

Tangan aku melingkar di pinggangnya dan kepala aku dilentokkan ke bahunya. "Sorry for the late. Hantar buku tadi."

Dia menyisirkan rambutnya dan mengerling ke arah aku. "Tak apa."

Dia memalingkan badannya dan memeluk leher aku. Dengan pantas, dia mencium pipi aku. Disebabkan aku hanya berdiam, dia terus menyembamkan mukanya di dada aku kerana malu. Aku tergelak kecil dan memeluknya erat.

"Sayang kau."

"Saya sayang awak jugak."

Aku menarik kepalanya memandang aku. "Serious?" Dia mengangguk laju. Aku mencium dahinya lama. Dia memejamkan matanya rapat sambil tersenyum. Aku bahagia.

"Mirae."

"Ya, saya." dia memandang aku dengan dongakkan kepalanya.

"Aku ermmm kiss kau, boleh?" dia terdiam dan kemudian tersenyum malu ke arah aku.

Tangan kiri aku memegang pipinya manakala tangan kanan aku melingkar ke pinggangnya. Aku tarik badannya untuk lebih rapat dengan aku.

"B-boleh." ujar dia sambil tertunduk-tunduk. Aku tersenyum. Perlahan-lahan aku dekatkan muka aku dengan dia. Mata dia makin tertutup sedikit demi sedikit dan akhirnya tertutup rapat. Aku bernafas berat sambil memandang bibirnya yang terbuka sedikit. Lalu dengan tindakan drastik, aku terus menciumnya dengan dalam. Dia tak balas tapi berdiam. Aku buka mata dan terpandang dia yang tengah tengok aku dengan mata yang membulat. Aku terkebil-kebil dan lepaskan ciuman.

"Mirae. A-aku, sorry." aku tertunduk memandang kaki aku.

-diam.

Aku menangkat muka memandangnya. "Mi--"

And, she kissed me.

Aku tersengih lalu melingkarkan semula tangan di pinggangnya. Aku tahu aku terdesak, dan aku nak lakukannya sekarang. Ciuman dilepaskan. Aku tarik tangannya ke arah kereta aku yang terpakir di luar pagar sekolah.

Pintu penumpang di buka dan aku menyuruhnya masuk. Dia masuk dengan teragak-agak. Belum sempat aku tutup pintu, dia menahannya terlebih dahulu. "B-beg tertinggal dekat kela--"

"Fine." aku mendengus. Pintu ditutup dan aku terus berlari ke tingkat atas untuk mengambil begnya.

Aku turun semula ke kereta. Pintu ditutup dan pedal minyak ditekan. Aku terus memecut ke rumah aku. Bersama orang yang aku sayang.

"I.M. Mana ni?" soalnya bila kereta aku memasuki garaj sebuah rumah banglo dua tingkat.

Aku mengusap kepalanya dan tersenyum sinis. "My home, sweet home."

Aku menarik tangannya masuk ke dalam rumah dengan langkah yang cepat. Kami mendaki di tingkat atas dan berlalu ke bilik kaca di hujung kaki lima tingkat dua rumah ini. Aku memusingkan badannya menghadap aku dan aku pegang bahunya lembut.

"Awak nak buat 'tu' ke?"

"Haah. Kau..... dah sedia?"

Dia terdiam dan mengangguk. "I'll be gentle." bisik aku perlahan.

Aku sentuh bibirnya dengan hujung ibu jari aku lalu aku menggigit bibir bawah aku. Kenapa aku teragak-agak ni?

"Kau ermmm pasti?" dia angguk lagi. Aku senyum dan tolak dia ke atas katil.

Aku menciumnya dengan kadar yang perlahan. Dari dahi ke mata, ke hidung, ke telinga, ke pipi dan bibirnya. Aku mendalamkan ciuman saat dia menarik badan aku yang berjarak dari menindih badannya. Aku benci nak cakap, tapi aku dapat rasa seluar aku dah makin ketat.

"Mi. I'm doing it now." dia menarik nafas dan terus mencium aku semula. Baju kot sekolahnya aku buka dan campak jauh dari katil. Aku lepaskan bibirnya lalu aku mencium lehernya.

"I-I.M hahh." dia kemudiannya senyap selepas mengeluarkan bunyi tadi. Bunyi yang buatkan aku jadi tak tentu arah.

"Mirae."

"Y-ya?" dia memandang aku.

"Buka baju aku." mata dia membesar. Kemudian, dia mula membuka butang kemeja sekolah aku satu persatu dengan perlahan. Aku menggigit bibir bawahnya saat tangannya tersentuh bahagian lelaki aku.

"Haemi."

"H-huh."

"Sebut nama aku."

"Yang mana satu?"

"My fullname."

Dia berjeda sebentar. "Im Changkyun."

Aku terus membuka bajunya dan yang tinggal hanyalah two pieces.

"Aku betul-betul nakkan kau." aku cium lehernya.

Dia meramas rambut aku. Dan aku tak tahu yang dia pandai menggoda. Kepala aku ditarik dan dia cium dengan dalam. Aku menahan nafas. Kancing skirtnya aku buka dan--

"I.M!" aku terduduk.

Fuck! Kenapa mimpi?!

"Apa?!" Baekhyun memerhatikan aku yang terduduk di atas katil.

"Kau mimpi siapa ni? Basah." dia tersenyum sinis lalu melangkah keluar dari bilik. Aku selak selimut yang menyaluti badan aku aku. Yup, basah.

Tapi aku lega sebab aku dapat mimpi 'benda tu' dengan dia. Selimut dicampak ke dalam bakul kotor dan aku terus masuk ke dalam bilik air sambil teringatkan mimpi tadi. Dalam otak, aku fikir satu je.

Han Haemi.

It's Mine + 'Im Changkyun'Where stories live. Discover now