- twenty six

24 2 0
                                    

Aku duduk di meja hujung kafeteria itu. Mask disangkut pada telinga kiri dan kanan tapi aku hanya membiarkannya di bahagian bawah dagu. Sebuah kamera Bridge CDC (Camera Digital Compact) diletakkan dengan penuh cermat di atas meja. Sesekali aku mencerlung ke arah pasangan yang sedang bergelak tawa selang 4 buah meja dari aku dengan penuh geram.

Secawan Americano panas disisipkan di bibir. Air yang panas, menambahkan kepanasan hati aku. Sial!

Kamera diangkat semula dan beberapa lagi gambar ditangkap. Saat pasangan itu selesai makan dan mula beransur mengikut haluan masing-masing, aku turut bangun selepas menghirup Americano yang tinggal suku dari cawan medium itu.

Langkah aku dilajukan apabila perempuan tadi sudah jauh di hadapan meninggalkan aku. Tidak! Aku tak akan lepaskannya! Tiba di satu lorong yang sunyi, dia menghentikan langkahnya dengan drastik. Aku yang turut tersentak cepat-cepat menyembunyikan diri sebalik tong sampah. Aku mengintainya dari celahan susunan tong sampah untuk melihat tindakannya. Malangnya dia memang manusia bodoh.

Senyuman sinis aku terlakar saat dia hanya meneruskan langkahnya tanpa rasa was-was. Aku keluar dari tempat persembunyian dan memandang ke sekeliling yang sangat sunyi. Satu ruang bawah tanah yang pintunya hampir pecah berjaya menarik perhatian aku. 

Peluang.

"KIM TAEHEE!"

• • • • • • •

[TAEHYUNG P.O.V]

"Tae. Kau okay?"

Aku memandang Jimin di sebelah dengan senyuman kelat. Seketika kemudian, aku menggeleng.

"Waeyo?" bahu aku dicengkam lembut oleh Jimin dan senyuman aku mulai pudar.

"Aku rasa tak sedap hati."

"Pasal adik kau? Dia pergi mana?" soal Jimin dengan riak yang pelik. Mungkin pelik kerana adik aku jarang keluar malam apatah lagi sekarang sudah lewat malam.

"Dia tolong aku ambilkan barang dari Hoseok. Dan masih belum balik. Aku.... risau lah Jimin." kepala aku ditundukkan memandang lantai.

Jimin menepuk peha aku sambil tersenyum. "Kalau lagi setengah jam dia tak balik, aku tolong kau cari dia, ya?"

Aku mengangguk. "Thanks, Jimin anak Park."

"Yah!" dan kali ini Jimin tepuk peha aku dengan agak kuat.

• • • • • • •

"Chang-- arghhh!!" dia menjerit saat aku menoreh pergelangan tangannya dan aku tau, torehan itu mengenai tepat pada uratnya yang kini telah terputus. Dia menangis. Tangan kirinya kini sudah bermandikan darah. Badannya aku cempungkan di atas meja makan batu yang sangat kukuh. Kau tak akan dapat bayangkan betap tak sabarnya aku sekarang ni.

Aku mencangkung di sebelahnya. Jari aku pantas menyeka air matanya sambil tersenyum. "Shhh jangan menangis, sayang."

Malahan dia terus menepis tangan aku. Aku mengeluh.

"Okaylah jika begitu." dia berdiri tegak. "Sekarang kau hanya perlu ikut cakap aku dan kau takkan sakit. Faham?"

Dia meraung sambil mengetap bibirnya apabila aku menekan kesan torehan tadi. Apa? Aku terlalu sakit hati kerana dia tidak mahu menjawab soalan aku. Huh!

"Faham atau tak?" aku makin menekan luka itu.

"Auch ye ye ye ye." ujarnya sambil mengangguk laju.

"Kau jumpa siapa?"

"Hoseok."

"Dan siapa Hoseok tu pada kau?"

"He was--"

"Was? Okay cukup." aku menunjukkan tapak tangan aku padanya. Was adalah past-tense dan maksudnya Hoseok tu pernah ada dalam hidupnya. Hanya pernah. Tapi, sampah boleh dikitar semula.

"Atas alasan apa kau berjumpa dengan dia tadi?" aku diri dari terus cangkung kerana kaki aku terasa lenguh.

"Oppa suruh saya ambil barang."

Aku mencerlungnya. "Oh ya? Kau yakin kau hanya mengambil barang? Bukan menjual diri sendiri? Jadi pelacur macam di kaki lima itu?" aku tersenyum.

Sinis.

Matanya membeliak. "Apa yang awak cakap ni?!" dia menengking aku.

Okay hati aku panas. Lek I.M lek. Kamera Bridge CDC ditarik dari beg galas Adidas lalu butang on ditekan.

Folder recent ditekan dan aku memilih salah satu daripada 100 gambar lalu ditayangkan di hadapan mukanya. "Ini apa Kim Taehee?" aku mengeluh berat. "Jangan buat aku mengamuk. Kau pasti menyesal nanti." pandangan aku makin ditajamkan.

Air matanya turun laju. Satu gambar di mana Hoseok sedang mencium lehernya ditunjuk. Dia terpempam. "Takk.... itu bukan..." dia kaku sungguh dia berani bersumpah itu bukan dia.

"Bukti dah ada. Dan sekarang aku tahu. Kau....dah tak ada dara kan?" aku tersenyum sinis kepadanya.

"Tak! Itu bukan saya! Saya suci!" dia terus memeluk badannya dan lutut dibawa ke dadanya.

"Aku tak percaya." aku mara setapak ke arahnya.
"G--GAKKAI GAJIMA!!" sebuah batu kecil dibaling ke arah aku.

"Aku tak akan percaya selagi aku tak rasa sendiri yang kau masih suci..... atau dah ditebuk tupai."

Serentak itu, aku terus memeluk Taehee dan baju yang dipakainya telah dikoyakkan kasar. Seluarnya turut dilondehkan.

Aku telah merogolnya.

• • • • • • •

"Urghhh!" aku terus baring di tepinya dengan kelegaan yang luar biasa.

Aku memandang Taehee di sebelah yang hanya tersarung bra pada tubuhnya. Aku mengiring ke arahnya yang berusaha menutup setiap inci tubuh badannya. Aku pegang lututnya dan membuka kelengkang kakinya hingga luas.

"Jangan risau. Aku dah nampak semuanya." aku terus memasukkan jari aku ke dalam alat kelaminnya dengan laju membuatkannya tak henti-henti mendesah.

Dengan pantas aku mencium bibirnya namun dia lansung tak membalasnya malah meronta dilepaskan. Namun tangannya sudah aku ikat di belakang badannya. Sesekali aku mengosokkan alat kelaminnya dengan laju sehingga aku dapat rasakan bahawa tangan aku sudah basah.

"Ber ahh hen ahhh t-ti."

Aku endahkan rayuannya dan terus menindih semula badannya. "Malangnya, aku belum puas."

Badannya aku sorong tarik berkali-kali dan pelbagai posisi yang dilakukan.

"Betul sayang, kau masih suci. Sehinggakan ia terasa amat ketat untuk aku masuk."

Selesai tugas, aku mengumpulkan baju Taehee lalu membakarnya. Kamera yang terpasang dengan mod video yang terpasang sejak tadi di penjuru bilik ditamatkan. Aku melangkah pulang dengan rasa yang amat puas hati.

1 minggu kemudian, aku dapat tau bahawa Taehee mati bunuh diri. Aku tak sedih tetapi aku gembira. Pada hari pemakaman, aku terlihat Taehyung yang menangis teresak-esak di ruangan mayat itu. Aku terasa menyampah lalu aku terus membatalkan niat untuk berjumpa dengan Taehee untuk kali terakhir.

Taehyung, Taehee. Maaf sebab datang upacara pemakaman pada hari itu.

It's Mine + 'Im Changkyun'Where stories live. Discover now