Multi~Kenan Kılıçdaroğlu...
***
Akşam yemeğinden sonra Bejin çalışanlara masayı toplamakta yardım ettikten sonra odaya çıkma kararı aldı.Büyükler salonda otururken kocası da terasta Kübrayla sohbet ediyordu.Uzun zamandır bir-birilerini görmüyorlardı demek ki...
Odasına doğru giderken terastan kocasına aid gülüş seslerinin gelmesiyle derin nefes aldı.Bugün...Yeni evinde,evliliğin ilk gününde kocasına aşık bir teyzekızıyla karşılaştı.Adarla istemeyerek evlense de o onun kocasıydı.
Ve evde ona aşık bir kadın vardı,o da kendisi değildi.Tabiki buna katlanacaktı,ama kendisine haksızlık yapıldığı sürece o da tırnaklarını çıkaracaktı.O kızın kendisine ahkam kesmesine izin vermeyecekti.Odasına girdiğinde hemen bir beyaz gecelik ve sabahlığını eline alıp kocasının odada olmamasından istifade ederek üzerini değiştirdi.İşıkları kapattıktan sonra yatağa yerleşerek kapıya sırtını döndü.
Adar bu gece geç gele bilirdi.Ne de olsa Kübra onu konuşmaya tutacaktı.Kübra bir evli erkeğe yanaşacak kadar acizdi demek ki...
...Kapının sert bir şekilde açılmasıyla Bejin gözlerini zar-zor açtı.Oturur vaziyete geldiğinde kocasını sarhoş bir şekilde buldu.Bu ne ara içmişti!?Hemen yerinden kalkarak sabahlığını üzerine geçirdi.
"G-gel buraya!" Adarın sarhoş olsa da sert sesiyle korktu.Ne olmuştu bu adama?Yerinde zar-zor durduğunu gördüğünde hemen kolunun altına girerek onu yatağa doğru yürütmeye çalıştı.
"Ne oldu sana?Neden içtin.."
"B-biliyor musun karıcım(!) benim de sana sorularım var!" Kocasının kendisini iğnelemesini gördüğünde şaşırdı.Adarın sarhoş kafayla söylediklerinden bir şey anlamayan Bejin onu yatağa yatırdı.
"Ne diyorsun sen!? Ne sorusu?"
"Ben-benden ön-önce yaptığın ahl-ahlaksızıklar..." Adarın bunu deyip gözlerini kapattığını gördüğünde sinirlerine hakim olamadı.Odun herif sızıp kalmıştı.Ve ne ahlaksızlığından bahs ediyordu Adar.
Anlaşılan bunu yarın ayık kafayla öğrenecekti.Onun üzerini soyundurduktan sonra kendisi de yatağa girerek kafasında Adarın dedikleriyle uykuya daldı.Bu evde ilk günü kesinlikle berbat geçmişti.
İlk önce kocası onu ailesine saygısızlık yapmamasıyla tehdit ediyor,sonra kocasına aşık bir kızla aynı evde yaşayacağının haberini alıyor,şimdi de bu.Anlaşılan ömrü boyunca sabıra ihtiyacı olacaktı...
...Yarın başında ağrıyla uyanan Adar yatakta oturur vaziyete geldi.Yanına bakıp Bejinin uyuduğunu gördüğünde aklına dün gece geldi.Bununla birlikte sinirleri yine alt-üst oldu.
Kübranın dediklerinin doğru çıkmasıyla Bejine karşı içinde bir öfke oluşmuştu.Onun kendisinden önce yaptıkları.Bejini gördüğünde evliliğe biraz olsa da sevinmişti,saygılı,ahlaklı bir karısı olduğu için.Ama dün öğrendikleri kendisini yanıltmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
Tiểu Thuyết ChungKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...