***
Kenan yanındaki sevdiği kıza bakarken iç geçirdi.O,kendisini arkadaşı olarak görse de Kenan Meleğe gönlünü kaptırmıştı bir kere.Geri dönüşü yoktu ki bunun.Yengesiyle konuşması işe yaramıştı.
Melekle konuşmuş onun Mardine gelmesini sağlamıştı.Kendisi Mardinde doğup büyüse de İstanbunlda kendisini rahat hiss ediyordu,ama ailesini de bırakamıyordu.Konağa vardıklarında Kenan tebessümle Meleğe döndü.
"Demek burası doğup büyüdüğün konak."
"Aslında bu değil.Abimin durumu için konak değiştirmeli olduk.Bir ara gösteririm o konağı." Arabadan indiklerinde Melek etrafı seyr etti.İstanbuldan sonra meraklı bir şehirdi.Doya-doya gezerdi Kenanla burayı.
"Abin nasıl şimdi?"
"Artık iyi.Zaten biliyorsun ayağını kıpırdatmıştı.İnşallah yakın zamanda ayağa kalkacaktır."
"Aslında buraya gelmemin diğer sebebi de yengenle görüşmek istemem.Onun kocasını bırakmayıp yanında olması beni duygulandırmıştı." Kenan gülerek onu onayladı ve kapıyı göstererek kendisi de bagajdan bavulları aldı.
"Hadi geç içeri.Anneme haber vermiştim geleceğini.."
"Ne yani annenin haberi var mı!?"
"Tabiki de bahs ettim Melek! "
"Sizi rahatsız etmek istemezdim Kenan.." deyip Meleğin kendisine huzursuzca bakmasıyla Kenan gözlerini kıstı yalancı siniriyle.
"O nasıl söz Melek! Bir daha duymayayım.Yaz sonuna kadar benim yanımda olacaksın! O kadar.Hadi uzatma da geç içeri." Kenanın uyarısıyla Melek uzatmadan içeri geçtiğinde konağın dışı kadar içinin de muhteşem olduğunu gördü.
O,daha çok binalara alışıktı,böyle taş evlere değil.Ama ilk andan alışmıştı.
Gulroz hanım oğluyla gelen yanındaki kızı gördüğünde gülümsedi.Oğlunun kendisine Meleği anlattığındaki yüz ifadesi gösteriyordu ki,Kenan bu kıza karşı boş değildi.Anneydi o her şeyi anlardı.
Ama Kenanın da dediği gibi kız melekler kadar güzeldi.Oğluyla aynı boyda,uzun siyah saçlara ve parlayan deniz mavisi gözlere sahipti.Yüzündeki tebessümü de ayrı hava katıyordu.Fazla düşünmeden
"Hoş geldin Melek kızım.Biz de seni bekliyorduk." deyip Meleğe sarıldığında gülen oğluna bakarak gülümsündü.
"Hoş buldum Gulroz hanım.Sizi rahatsız etmek istemezdim,ama Kenan israr edince kıramadım." Gulroz hanım Melekten ayrılarak yalancı sitemle ona baktı.
"O nasıl söz? Kenanın misafirinin başımızın üstte yeri var.Hem onun da dediği kadar güzelmişsin.Maşallah..Allah sahibine bağışlasın.." deyip Gulroz hanım munzurca oğluna baktı.Kaşlarını çatmış kendisine bakıyordu.
"Teşekkür ederim efendim.."
"Bu arada kızım,resmiyyete gerek yok! Teyze diye bilirsin..Bir dene bakalım."
"Tamam Gulroz teyze.."
"Haa şöyle.Hadi Kenan sana odanı göstersin.Sonra da aşağı inin yemek yeyin.Şimdi yolculukta yorulmuşsundur." Melek Gulroz hanımı onayladıında Kenan önden gitmeye başladı.
"Hadi beni takip et..." Kenan annesinin hazırlattığı misafir odasına doğru giderken son derece mutluydu.Ne de olsa sevdiği kız artık yanında olacaktı.Odanın önünde geldiklerinde Kenan tebessümle arkasında güzel kıza döndü.
"Burası da senin odan.Hadi sen yorgunluğunu biraz at ben de üzerimi değiştireyim."
"Teşekkür ederim.." Kenan elindeki bavulları bırakarak Meleye daha da yaklaştı ve elleriyle omuzlarından tutarak yüzüne karşı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...