Her kese merhaba..Bir günde iki kitabıma da yeni bölüm attım.Çünük bunla nişandan önce son bölümlerdi.Yeni bölümleri bir daha üç-dört gün sonra ata bileceğim.Çünkü benim de nişana hazırlanmam gerek.Beyse sözü fazla uzatmayayım..Güle-güle..
Keyifli okumalar...
***
Odada sessizlik hüküm sürerken Bejin başını Adarın çıplak göğsünden kaldırarak kocasına baktı.Hava bunaltıcı olduğu için Bejin üzerilerini biraz açmıştı.
"Saatler önceki yaramaz çocuğa ne oldu?"
"Ne o canın yaramazlık mı yapmak istiyor?" deyip Adar geniş gülümsemesiyle karısına baktı.
"Öyle değil...Sadece birden sana ne oldu diye düşündüm." Bejin sözleriyle Adar ciddileşerek Bejini yanına yatırdı ve saçlarına öpücük kondurdu.
"İyi değilsen seni hiç bir zaman zorlamam Bejin.Önce sağlığın,isteyin,mutluluğun önemli."
"Teşekkür ederim.." dedikten sonra gözlerini kapadı.Adar da arkasından sarılıp ellerini göbeğine yerleştirerek okşamaya başladığında içi bir tuhaf oldu.
"Ya da düşündüm de hazır sen de istiyorken yapalım mı?"
"Terbiyesiz adam.Yat uyu Adar.." Adar gülme eşliğinde Bejinin göbeğindeki elini okşaya-okşaya aşağıya indirdi.
"Sözün vardı ama?" Adarın bunu söyledikten sonra bir harakette bulunmamasıyla Bejin uyuyacağını anladığında rahat nefes aldı.Tabiki o da kocasını istiyordu,ama onun iyiliği için onaylamıyordu.
Hem tedavi etkisini göstermişken bir şeylerin ters gitmesini istemiyordu.Yatakta büyük bir kıpırtı hiss ettiğinde dönüp bakmak istmedi,ama üzerinden örtünün çekilip ayak bileklerinde yumşak dudaklar hiss etmesiyle iç çekerek kocasına baktı.
"Neden uslanmıyorsun Adar?" Fısıltısına karşılık Adarın yukarılara çıkan dudaklarını bulduğunda artık redd edemedi ve Adarın dokunuşlarının içini titretmesine izin verdi.
"Eğer sen yanımdaysan bebeğim,ben hep yaramaz bir çocuk kalmaya razıyım.Sen varken nasıl boş dura bilirim.."
"Bu aralar gerçekten terbiyesizleştin Adar! Ahh..." Kocası geceliğini yukarı sıyırıp dudaklarını bacak içine yönelttiğinde inlemesine engel olamamıştı.
"Alış karıcım..Sadece alış.." diye Adar fısıldayarak Bejinin dantelli,seksi beyaz kilodunu çıkararak dudaklarını kadınlığına bastıracaktı ki,başına koyulan ellerle karısına baktı.
"Adar iğrenirsin...Yapma!"
"Sadece zevk al Bejin ve saçlarımı okşa.." diyerek Bejinin ellerini saçlarına yerleştirdi ve dudaklarını karısının temiz kadınlığına bastırdı.Bejinden bir inleme koptuğunda onu kıvrandıran öpüşlerine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...