Bu sefer gerçekten FİNAL bölümüyle karşınızdayım.
İçime sinen bir son oldu.
İnşallah siz de beğenirsiniz.
Bu hikayeyi daha çok sevdim ve bağlandım.
Şimdi Adar ve Bejinden ayrılmak zor olacak.
İnşallah vaktim olursa sık-sık özel bölümler atacağım.
Şimdi size bir sorum var.
Bu kitabın devamı gelsin mi? Yani sondaki ismin hikayesi?
Sondaki ismi öğrenip bu soruyu cevaplayın.
Sizin tek bir evet diyişinizle onun kitabı yazılacak.
Ona da bunun gibi bağlanacağım.
Teşekkür ederim her şey için.
Sizleri çok seviyorum.
Hoşçakalın.
💥💥💥
Bejin kocasının sarılışına karşılık vererek boynunu öptü,kokladı.
"Tabiki de sana inanıyorum Adar." Adar karısından işittiği sözlerle ve dokunuşuyla gülümsedi. O da karısı gibi yaparak boynunu öptü,kokladı.
"Teşekkür ederim delalamın. O it herif öyle laflar edince dayanamadım. " Adar karısından ayrılarak onu yatağa uzattı ve kendisi de arkasına geçerek kollarını ona dolayıp başını da boynuna gömdü.
"Tamam Adar. Batur nasıl böyle şey yapar? Bana senin ondan rahatsız olduğun için dövdüğünü söyledi." Adarın içinde öfke kıvılcımı olsa da karısının kokusunu soluyarak rahatladı.
"Aramızı bozmak için yapmış işte. Neyse kapatalım bu konuyu. Tadımızı daha fazla kaçırmayalım. İlk önce o Ahmet iti, sonra da bu. Sanki hepsi İstanbul'a gelmemizi bekliyorlardı." Adar aklına gelenlerle karısının yanağına öpücük kondurdu.
"Yarın gezelim mi jinamın? İstanbul'a geldik,ama geldiğimden beri işlerle uğraşıyorum. Seninle güzelce gezeriz?"
Bejin duyduğu teklifle gülümsedi. Kendisi de zaten bu şehri merak ediyordu.
"Olur."
"O zaman yarın sadece ikimiz olacağız. Sen uzanmaya devam et,ben de duş alıp geleyim." Bejin olumlu anlamda başını salladığında Adar da yataktan kalkmıştı.
Bejin bu olanlara bir anlam veremiyordu.
Batur... Küçüklüğünden beri sevdiği adamdı. Acaba yanlış mı tanımıştı onu? Batur kendisinin kahramanıydı.
Şimdi olanlar ya? Nasıl böyle bir şey yapardı? Seviyordusa neden önce söylemedi?
Önceden söyleseydi belki de şimdi onunla evli olurdu.
Ama Bejin böyle düşününce kendisini kötü hiss etti. İyiki olmamış diye düşündü. Şimdi böyle bir adama sahip olamazdı yoksa.
Odada mesaj sesinin yankılanmasıyla Bejin yatakta oturur vaziyete geldi. Kendisinin telefonu olmadığına göre Adarın telefonuydu. Ceketinden geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...