Bölüm~8

19.1K 760 6
                                    

                   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                   .           ***

Adar odada uzanırken sıkıntıdan patlıyordu.Bu sıkıntısı yetmezmiş gibi bi de karısı kendisinin yanına gelmiyordu.Bu yüzden Adarın da aklına kötü-kötü fikirler geliyordu.'Acaba benim bu durumumu kafasına takıyor?' diye düşünüyordü.

Sonuçta yatalak kocaya sahip oldu.Bu düşüncelerle birlikte annesinin de duygusal konuşması üst-üste gelmişti.Annesi kendisine sakin ve sabırlı olmasını tembihlemişti.

Odanın kapısı açıldığında gelenin karısı olduğunu gördüğünde gülümsedi,ama gülümsemesinin de solması aynı zamanda oldu.Bejinin kendisine tekerlekli sandalye getirmesi moralini yerle bir etmişti.Şimdi ona mı mahkum olmuştu!?

Bu zaman abisi Demirin sözleri aklına geldi 'Bizi,esasta Bejini üzmek istemiyorsan gülümse,bu olayın seni salmasına izin verme!' .Bununla birlikte tebessüm etmese de yüzü de asık değildi.Normaldı...

"Sonunda geldi haa!?"

"Adar,olumsuz yanaşma! Ben yanında olacağım dedim ya.."

"Biliyorum,ama yine de eksiğim..." Bejin tekerlekli sandalyeyi yatağın yanına bırakarak yatakta oturdu.

"İstersen,bir deneyelim haa?" Adar onayladığında örtüyü yana attı.Sadece boxeriyleydi.

"Üzerine bir şey giymek ister misin?" Adar bunu duyduğunda muzurca gülümsedi.

"Neden giyeyim ki!?Yoksa kıskanıyor musun beni hemşirelerden?" Bejin gözlerini devirerek sandalyeyi yatağa yaklaştırdı.

"Hayır..Öyle bir şey yok.Onlar seni böyle görürse,onların suçu değil de senin edepsizliğin olur." Adar karısının kendisini kıskanmamasıyla kaşlarını çattı.Kendisi onun bir erkekle konuşmasına tahamül edemiyordu,ama karısı buna sorun bile çıkarmıyordu.Çok işi vardı karısıyla daha.

"Neyse başlayalım mı!?" deyip Bejin ona yaklaştığında Adar onu durdurdu.

"Ben yapmak istiyorum.." Bejin onaylayıp geri çekildiğinde Adar derin nefes aldı ve elleriyle sağ bacağını tutarak zorlukla yere koydu.Sonra diğer bacağına da aynı şeyi uyguladığında nefesini derdi.Her zaman böyle yorulup eziyyet mi çekecekti?

"İyi misin?"

"Alışacağım Bejin..Alışacağım.." Sonra ellerini aküllü tekerlekli arabanın yanlarından tutarak kendisini sandalyeye saldı.Başarmıştı...Eziyyetine değmişti..Bejin yatakta oturarak kocasıyla yüzbeyüz oturdu.Elini Adarın elinin üzerine koyarak

"Başardın.." diye fısıldadı.

"Başardım..." diye Adar onu onayladı.Karısına olan sevgisiyle atlatacaktı bunu.Adar tebessümle karısına baktı.

"Bir eşofman altı vere bilir misin?" Bejin hemen yerinden kalkarak çantaya yöneldi.

"Rahat değilsin değil mi!?Sana söyledim.."

Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin