Bölüm 32

13K 563 20
                                    

Her kese merhaba....

Bölümleri hızla atmaya çalışıyorum.

Artık sadece Bejin ve Adardan yazamıyorum. Bu yüzden üstünlük diğer çiftlere de geçe bilir. Bu yüzden bana kıza bilirsiniz. Ama özür dilerim.

İyi okumalar...

Medya 👉 Adar Kılıçdaroğlu👈😍😍😍😍

                        ⭐⭐⭐

Kenanların gitmesinin ardından bir hafta geçmişti. Konakta her şey aynıydı. Tek değişen olay artık Adarın yürüyor olmasıydı. Bütün uğraşları sonucunda sonunda değeneklerden de kurtulmuştu.

Şimdi Bejinle Adarın mutluluğuna söz olamazdı. En çokta Adarın. Her şey bitti derken zamanla sevdiğinden de karşılık buldu, ayakları da iyileşti. Adar şimdi umuda inanıyordu.

Adar odaya girdiğinde karısını yatakta uyurken buldu. Bugünlerde çok uyuyordu. Bu da hamileliğinden ireli geliyordu. Yavaşça yanına uzanarak  elini karnına koydu ve başını da saçlarına yaklaştırarak kokladı.

Çok korkuyordu. Bu kadar mutluyken bir anda darmadağın olmaktan çok korkuyordu. Karısının kıpırdanmasıyla biraz geri çekildi. Tebessümle sevdiğini izlerken onun gözlerini açmasıyla eğilip hemen burnuna öpücük kondurdu.

"Sonunda uyandın uykucu karım..."

"Bu seni rahatsız mı ediyor Adar?" Adar kaşlarını çatarak karısına baktı. Saçlarını okşarken bir yandan da kızgınca söylendi.

"Öyle bir şey yok Bejinim. Senin hiç bir şeyin beni rahatsız etmiyor. Ve bu uykularının da  bebeğimizden dolayı olduğunu biliyorum. Böyle bir konuyu açma tamam mı?" Bejin suçlu çocuklar gibi

"Tamam " deyip başını salladığında Adar bu sefer karısının alnına öpücük kondurdu. Şu İstanbul işini konuşmanın zamanı gelmişti. Kendisi de zaten ayaklanmıştı,uzatmanın bir manası yoktu. Karısı ya kabul edip hayatlarını değiştirecekti,ya da etmeyip hayatlarına kaldıkları yerden devam edeceklerdi.

"Aslında seninle bir şey konuşmam gerekiyor delalamın." Bejin endişelenerek tamamıyla kocasına taraf döndü.

"Kötü bir şey değildir umarım."

"Hayır. Sonuna kadar dinle beni tamam mı?" Bejin de usulca başını salladığında Adar karısının ipek gibi saçlarını okşayarak konuşmaya başladı. Doğrusu Bejinin kabul etmesini istiyordu.

"Kenan gitmeden önce benimle bir konu hakkında konuştu. İstanbul'daki şirketimiz büyüdü. O da Ertanla karara gelmiş ki, ya ben ,ya da abim İstanbul'a gitsin. Biliyorsundur abimler buraya bağlıdırlar. Geriye bir tek ben kalıyorum. Ben de dedim ki, Bejinle konuşayım. Senin düşüncelerini duymadan bir şey söylemek istemedim. Ne diyorsun?"

Kocasının dedikleriyle Bejin ne hiss edeceğini bilemedi. Aslında ailelerinden ayrılmak ne kadar doğruydu bilmiyordu. Ama kocasının sesindeki o isteği hiss etmişti. Sırf onun için bile buralardan vaz geçe bilirdi. Ama önce iyi düşünse iyi olacaktı. Elini kaldırarak kocasının yüzüne koyup okşamaya başladı. Kocası dikkatle kendisini izliyordu.

"Sana yarın cevap versem olur mu?"

"Olur tabi jinamın. Kendini sıkma tamam mı? Sen ne söyleyeceksen ben onu da sorgusuz-sualsiz kabul edeceğim."

Adar karısının dudağına hafif bir öpücük kondurarak geri çekildi,ama içindeki daha fazla isteme duygusuna da zorla sahip çıktı. Karısını kendi zevki için yormak istemiyordu. Karısı da zaten karşı kıyamıyorum kendisine. Ama Adar ne yapsın? Sevdiği kadın yanında dururken nasıl yaramazlık yapmasın?

Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin