(Bejinin düğüne giydiği elbise..)
Genç adam yorgunluğunu hiss ettiğinde oturduğu yerden kalktı ve dolaba yöneldi.Rahat bir şeyler alıp giydikten sonra Bejinin yanına uzanıyordu ki,çalınan kapıyla durmak zorunda kaldı.Kapıyı açtığında karısının da sesini işitti.
"Kim?" Uykulu sesle birlikte kapıda Sılayı gördü.Gülümseyerek
"Buyur yenge?" dediğinde Sıla da tebessüm etti ve Adarın iri cüssesinden göre bildiği kadarıyla yatakta oturmuş eltisine baktı.
"Bejine bakmıştım ben.." Adar eşine döndüğünde Bejin hemen yataktan kalktı ve kapıya geldi.
"Benimle odama gelir misin?"
"Tabiki..." Adar bir şey demeyerek yatağa doğru gitti.Gerçekten yorulmuştu.Bejin kapıyı örterek odadan çıktıktan sonra merakla Sılaya baktı.
"Odada sıkıldım da...Biraz konuşalım diye.Hem çekirdek de var.." Sılanın dedikleriyle Bejin içten tebessüm etti.Kendisine de iyi gelirdi.Hem biliyordu,Sıladan zarar gelmezdi.
"Çok güzel olur..Ben de sıkılmıştım zaten. Giray nerede?"
"Demirle Kenanın yanında...Oturmuş onların yanına konuşmaları dinliyor..Biliyor musun onları dinleye-dinleye kendisini büyük hiss etmek istiyor..Demir işte olunca onun yokluğunu aratmıyor.."
Böyle Giraydan konuşa-konuşa Sılanın odasına girmiş Sıla da çekirdekleri hazırlamıştı.İkisi de yatağın üzerine oturduğunda Sıla merakla Bejine baktı.
"Eee nasıl gidiyor?" Soruyla birlikte Bejin içinden 'bir şey çaktırmamalıyım..' diye geçirdi ve yalancı tebessümüyle
"Şimdilik iyi.." dedi.Sıla cevapla birlikte gözlerini kıstı.
"Şimdilik?"
"Yani geleceği göremiyorum..Her şey güzel giderken alt-üst de ola bilir değil mi?"
"Haklısın...Yarınki düğüne bir kiyafetin var mı?" Gelen soruyla Bejin kiyafetlerini gözünün önüne getirdi.Memnun bir gülümsemeyle onayladı.
"Evet...Var." Çekirek çıtlaya-çıtlaya başka şeylerden de konuşmaya başladılar. Telefonunun çalmasıyla arayana baktığında Adarın olduğunu gördü.Bununla birlikte gülmesine engel olamadı.
"Kim?" Sılaya 'Adar' diye cevap verdiğinde Sıla da güldü.
"Anlaşılan beni çağırmaya odaya kadar gelemiyor.." Aynı evde yaşayıp telefonla çağrılmak? Kulağa komik geliyordu.Geçiktirmeyerek açtığında kocasının sevmemeye başladığı alaylı sesini işitti.
"Karıcığım odaya teşrif edecek misin? Malum birazdan yemeğe ineceğiz de..!"
"Geliyorum.." deyip kapatarak Sılaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...