***
Bejin Sılaların odasına geçtiğinde karşılıklı koltuklarda oturdular.Aslında Bejin bunları söylemek için biraz utanıyordu,ama emin olmak için yapmalıydı.
"Ne söyleyecektin Bejin?"
"Aslında nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Sıla..."
"Şurada kadın-kadınayız Bejin.Açıkca söyle.." Eltisinin kendisini cesaretlenmesiyle onun gözlerine odaklandı.
"Son zamanlarda göğüslerimin hassaslaştığını hiss ediyorum.Biraz acıtıyor ve sürekli uykum geliyor.Kendimi uyumamak için tutuyorum.Bunlar hamilelik belitleri mi?"
Sonuçta Sıla Giraydan dolayı tecrübeliydi.Gerçekten göğüslerine bir şey deyince acımasına engel olamıyordu.Sıla kendisine tebessüm ettiğinde rahatladığını hiss etti.
"Evet bunlar hamilelik belirtileri.Ben de Giraya hamileyken bunlar olmuştu ve doktoruma söylediğimde normal olduğunu söyledi.Ve Bejin uykun geldiğinde uyumana bak.Allah korusun kötü bir şey ola bilir."
"Gerçekten rahatladım,teşekkür ederim.."
"Ne demek canım.Bir sorun olursa,ben buradayım.Bir de bu bir ay çok önemli.Cinsel ilişkiye biraz dikkat edin.." Eltisinin sözleriyle Bejin kanın yanaklarında toplandığını hiss etti.
"Utanma kız.Kadın-kadınayız dedim ya.Elbet konuşacağız."
"Yeniden teşekkür ederim.Ben kalkayım.." deyip Bejin ayaklandığında Sıla da kalktı.
"Ben de Giraya bakayım.Yine Meleğe koşmuştur.Gerçekten de güzel kız ve Kenanın ona karşı boş olmadığını hiss ediyorum."
"Ben de öyle düşündüm.."
"O zaman aralarını yapsak?"
"Doğru olur mu ki!?" Bejin kararsız kaldığında Sıla daha çok rahattı.Severdi böyle şeyleri.
"Ne olacak canım...Yaparız,yaparız."
"Tamam..Hoşcakal." deyip Bejin Sılayla birlikte odadan çıktığında kendisi odalarına girerken Sıla da aşağı indi.Odalarına girdiğinde Adarın odada olmadığını görüp biraz da olsa sevindi.
Son söyledikleri kendisini gerçekten kırmıştı.Kendi yaptığı hata bile sayılmazken o,kendisine 'aff etmem' diyordu.Halbuki Bejin her hatasında onu aff etmişti.Uykusunun geldiğini hiss ettiğinde Sılanın dedikleri aklına geldi.
Bebeği için bu lazımdı.Fazla düşünmeden yatağın kendi tarafına geçerek uzandı ve gözlerini kapattı.Hem yorgunluğunu da alırdı.Akşama Ferzan abileri geldiğinde uykusunun gelmesini istemiyordu...
...
Kenan annesiyle yengesinin mutfakta harıl-harıl çalıştığını görüp meraklandı.Masadakilerden izin alarak mutfağa girdiğinde sorgularcasına onlara baktı.
"Anne bu hazırlıklar ne için?"
"Haberin yok mu Kenan? Akşama Hejayla Ferzan gelecek."
"Onların geleceği hiç aklıma gelmezdi."
"Aramızdaki hüsumet bitti artık oğlum.Onların gelmesin de bir sakınca yok.Hem abin Bejini göndermekle ilk adımı atmış oldu."
"Öyle..Neyse size iyi çalışmalar.." deyip Kenan yerine geri döndü.Melekle yemek yedikten sonra yanlarına Girayla Adar abisinin gelmesiyle sohbet etmeye başlamıştılar.Zaten Meleği Bejin yengesini çok görmek istiyordu.Onunla tanıştıktan sonra sırada Adar vardı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...