Bölüm~6

23.5K 846 31
                                    

Kapının sert bir şekilde açılmasıyla Bejin koltuktan kalktı.Saat gecenin 2'siydi ve kocası daha yeni geliyordu.Kenanın gelip kendisine 'her şeyi anlattım.' demesinden beri Adarı bekliyordu.Akşam yemeğine bile gelmemişti.O da üzerini değiştirerek Adarı beklemeye başlamıştı.Adara baktığında yatakta kendisini aradığını gördü.

"Be-Bejin?" Haraketlerinden ve sesinden yine sarhoş olduğu belliydi.Hemen kolunun altına girdi.

"Buradayım..." Adar kendisine dokunan karısını gördüğünde tebessüm etti.Aslında birazcık sarhoştu,ama küçük bir oyundan zarar gelmezdi.Bejin kendisini yatağa yatırdığında onu üzerine çekti.

"Adar! Bırak beni.." diye Bejin mırıldandı,ama onun kendisinin sözlerine önem vereceğini pek sanmazdı.

"Özür dilerim..." Kocasının fısıltısıyla başını göğsüne yasladı.

"Ne için?"

"Her şey için..." Adar karısını yana kaydırarak oturur vaziyyete geldi ve önce üzerindeki tişörtü sonra da pantalonunu çıkararak bakmadan yere attı.Sonra karısına dönerek ellerini sabahlığın kuşağına götürdü.Bejin derin nefes alarak Adara seslendi.Uyusa iyi olurdu.

"Adar lütfen uyu.." Adar gülerek kuşağı çözdü ve

"Merak etme karıcım uyuyacağım,ama önce rahatlanalım.." dedi Bejinin sabahlığını üzerinden çıkardı.Galiba karısı başka şey yapacağını sanmıştı.

İçinden buna güldü.Karşılaştığı manzarayala bazı duyguları harakete geçse de zamanı değildi.Sıyrılan geceliğini düzeltmek için eli baldırlarına gittiğinde ikisi de nefesini tuttu.Adar acele haraketlerle kırmızı geceliği aşağı çekip örtüyü de üzerilerine örttü.Daha fazla karısından ayrı kalamazdı.Onu da göğsüne çekip saçlarına öpücük kondurdu.

"Bak,şimdi rahat uyuya bilirim,ama yarın konuşacağız.." Bejinse sadece ona ayak uydurmakla yetindi.Adarsa bu sahneyle son derece mutluydu.Kaç gündür bu yatakta iki yabancı gibilerdi.Adar ne kadar karısını sarıp sarmalamak istese de yalancı ökesi buna engel oluyordu.Rahatca gözlerini kapatarak biran önce sabahın açılmasını diledi...

... Sabah başındaki birazcık ağrıyla uyanan Adar yatakta olmayan karısını aradı.Nereye gitmişti i bu!? Sabah ilk önce onu görmek istiyordu,ama o odaya gelmemiş yataktan çıkmaya niyeti yoktu.Biran önce onunla da konuşmak istiyordu.Sonunda kapı açıldığında güzeller güzeli karısını gördü.

"Günaydın.." Bejinin sesiyle elindeki tepsiye baktı.İlaç ve bir bardak su vardı.Hasta mıydı yoksa?

"Günaydın..İyi misin? Ne ilacı bu?"Bejin tepsiyi komodinin üzerine bırakarak dolaba yöneldi.

"Hayır..Sana getirdim yine başın ağrıyordur." Adar teşekkür ettikten hemn sonra ilacı içti ve yatağın ortasında oturmaya başladı.Karısı neden bakmıyordu kendisine?!Bir süre haraketlerini seyr etmeye başladı.Galiba dolapta giysileri düzenliyordu,ama Adar bundan sıkılmıştı.

"Neden gelmiyorsun yanıma?" Bejin kocasının sesiyle ona baktı.Yatağın ortasında oturmuş örtüyle sadece kasıklarının birazını örtmüştü.Bu görüntü karşısında gözlerini kaçırarak sorusunu cevapladı.

Bu görüntü karşısında gözlerini kaçırarak sorusunu cevapladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin