Bölüm~19

20.9K 761 7
                                    

                                                     ***

   Bejin aşağıya indiğinde avluda sadece Gulroz hanımla Sılayı gördü.Bu büyük haberi onlara da vermeliydi.

"Anne?"

"Efendim kızım?"

"Akşama Hejalar gelecekmişte." Haberi verdiği an Gulroz hanımın kalkıp kendisine sarılması bir oldu.

"Ne güzel haber verdin sen kızım...Ay Sıla kalk hemen hazırlıklara başlayalım.Belki erken geldiler.." deyip Gulroz hanımın kendisinden ayrılmasıyla Bejin mutfağa gidiyordu ki,annesinin sesiyle durdu.

"Kızım Hejanın sevdiği yemekleri yapmak istiyorum.Rica etsem Cihangirle pazara gider misin? Biz de Sılayla diğer işleri hall edleim.."

"Tabiki anne..Sen listeyi hazırla ben de Adara kahvaltısını götüreyim.."

"Tamam kızım.." Gulroz hanımın da onaylamasıyla Bejin hemen Adara kahvaltı tepsisi hazırlayıp yukarı çıktığında kocasının hala yatakta yattığını gördü.Tepsiye komodinin üzerine koyarak dolaba yanaştı.Bu zaman Adara da sesleniyordu.

"Adar,hadi kalk kahvaltını yap.Ben de pazara gidip geleceğim.." Adar yatakta oturur vaziyyete gelerek kaşlarını çattı.

"Neden sen gidiyorsun?"

"Annem rica etti.Hem neden sorun oluyor ki!?"

"Tamam git.Ama çabuk dönmene bak.

"Allah aşkına Adar çabuk dönsem de yanına gelmeyeceğim.Hazırlıklarda Sılalara yardım edeceğim.." deyip Bejin elindeki giysilerle banyoya gidiyordu ki,kocasının sert sesiyle ona döndü.Yataktan kalkıyordu.

"Sana yanımda giymeni söylediğim de ciddiydim Bejin!"

"Ama Adar.."

"Hadi Bejin.." deyip kocası arabasına oturduğunda Bejin derin nefes alarak ona arkasını döndü ve hemen üzerindeki elbisesini çıkardı.

"İşte böyle...Neden benden utanıyorsun ki!? Çok saçma!Ben senin kocanım.."

"Soyundum işte..Ne söyleniyorsun!?" deyip Bejin ona bakmadan hemen aldığı elbisesisni üzerine geçirdi ve saçlarını da tarayarak sade bir makyaj yaptı.

"Hadi sen de elini yüzünü yıka,kahvaltını yap.." dedikten sonra Bejin çantasını da alarak odadan çıktı.Aşağıya indiğinde Gulroz hanımdan listeyi alıp Cihangirle pazarın yolunu tuttu.Listeye göz attığında çokta bir şeyin olmadığını gördü.

"Geldik hanımın.." Cihangirin sesiyle Bejin gülümsündü.

"Teşekkür ederim Cihangir..Sen burada kal ben alıp gelirim.."

"Ben de geleyim hanımım.Yardım ederim."

"Çok bir şey değil Cihangir.Kendim alırım." deyip Bejin hemen arabadan indi.Listedekileri hemen alıp dönse iyi olurdu.Her şey vaktinde hazır olmalıydı...

...Bejin son bir şeyin kaldığını görüp tebessüm etti.Hemencecik bitiriyordu.Gözü etrafı aradığında Baturla karşılaştı.Kendisine taraf geliyordu.Zoraki gülümsedi.Olanlardan sonra onun yüzüne bakamazdı.

"Demek sen de alış-verişdesin halakızı.."

"Evet..Akşama Ferzanlar gelecekte onun için hazırlık yapıyoruz..Bu arada özür dilerim Batur Adar adına.." deyip utancak bir şekilde Batura baktığında onun tebessüm ettiğini gördü.

"Gerek yok Bejin.Benim istediğim senin mutlu olman.Eğer o gün gelmediysen demek mutlusundur.Sen yalan söylemezsin."

"Evet..."

Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin