Bölüm~ 22

18.7K 695 6
                                    

      (Multi - Melek Dorsay... )

                                   *** 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                   *** 

   Bejin ayak bileklerinin biraz üstünde biten mavi çiçekli elbisesini giydikten sonra tuvalet masasına yaklaştı.Bu sayede kocasını görmezden geliyordu,ama saate bakılırsa ilaç saatiydi.

Ne kadar ona küskün olsa da ona sağlamlığı konusunda ilgisini esirgemeyecekti.Saçlarını kuruttuktan makinayı yerine koydu ve Adara döndü.O da kendisine bakıyordu zaten.Boğazını temizleyerek yatağı işaretledi.

"Hadi yatağa uzan.İlaç saatin gelmiş."

"Tamam." Adar tişörtünü soyunup yatağa yüzüstü uzandıktan sonra karısının pamuk gibi ellerini ve kremin soğukluğunu hiss ettiğinde ürperdi.Ama Bejinin her belini okşayışında içinin alev aldığını hiss ediyordu.Karısının inleme sesiyle kaşlarını çatarak yerinde kıpırdandı.

"Bejin!? Ne oldu? İyi misin?" Endişelenmesine engel olamamıştı.Karısı bi süre dayanıp sonra yine belini okşamaya devam etti.

"Bir şey yok.."

"Neden inledin o zaman?Söylesene? Bir yerin mi ağrıyor?"

"İyiyim.." O zaman neden inlemişti ki? Aklına gelen fikirle yüzünde munzurca bir gülümseme oluştu.

"Karıcığım yoksa bana dokunmaktan zevk mi aldın?Eğer öyleyse karşılığını ala bilirsin.Sorun yok!" Kocasının edepsiz sözleriyle Bejin kaşlarını çatarak ellerinin altındaki teni sert bir şekilde sıktı.

"Saçmalama Adar!" Bu sefer inleme sırası Adardaydı.Gerçekten acıtmıştı.Karısı her şeyin hırsını alırmış gibi derisini sıkmıştı.Hem de uzun tırnaklarıyla.

"O zaman neden inledin? Sebebini söyleyene kadar durmayacağım?!" Bejin sonunda pes ettiğinde sinirle

"Hamilelikten dolayı göğüslerim sızlıyor! Al işte öğrendin!" diye sinirle söylenip yataktan kalkacaktı ki,Adarın bileğin yapışmasıyla derin nefes aldı.O konuşmak istemiyordu ki!?

"Bunu neden önce söylemedin? Çok mu acıyor? Sütyen acıtmıyor mu?"

"Hayır...Sadece biraz o kadar..." Karısının hali Adarı üzdüğünde onu yanına otuzdurdu ve kendisi de sırtını yatak başlığına yaslayarak oturdu.

"Zaten aşağıda bir işte yok.Hadi sütyenini çıkar biraz uzan.."

"Gerek yok! Sadece azıcık acıtıyor."

"Azıcıkta olsa Bejin acıtıyor.Hadi sözüme ikiletme!Yoksa annemle konuşurum.." Kocasının söyledikleriyle Bejin gözlerini kocaman açarak ona baktı.

"Annenle mi konuşursun?"

"Evet karıcım.Yapamayacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun" deyip Adarın göz kırpmasıyla Bejin onun yapacağını anlayıp dışından ofladı ve Adarın yanından kalkarak kendi tarafına geçti.

Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin