Medya 👉 Adar Kılıçdaroğlu 👈
burcuysal295 acikahve02 KonulQuliyeva0 Yorumlarınız için teşekkürler...
⭐⭐⭐
Adar daha ne kadar öfkeleneceğini bilmiyordu. Oturduğu yerden kalkarak Baturun yanına gitti ve karşısına oturdu.
"Kartları açık oyna Batur! Ne demek istiyorsun?" Batur kötü bakışlarını Adara yöneltti. Bu güne kadar sabrettiği yeterdi. Baturun tek hatası geç farkına varışı oldu.
"Tamam. Bejinin bir zamanlar beni sevdiğini biliyorum." Baturun mutlulukla söylediği cümleye karşı Adar kalkarak hemen onun yakasına yapıştı.
"Haddini aştın lan sen! Doğru konuş demedim mi sana? Nasıl böyle bir şey söyleye bilirsin!? Bejin benim karım,benim sevdiğim kadın ve beni seviyor! Anladın mı!?"
Batur sadece alayla güldü.
"Sadece şimdilik seni sevdiğini zann ediyor,o kadar! Beni yine farkedecek,yine beni sevecek!" Adar tehamul edemiyordu artık. Yumruklarını bir-bir Baturun suratına indirmeye başlamıştı bile. Batursa bilerek karşılık vermiyordu.
"Beni seviyor! Bejin benim! Benim karım,benim kadınım!? Anladın mı beni it herif! Haa anladın mı!? Sikerim seni! Bejinime bir şey yaparsan sikerim seni!"
"Ben bir şey yapmayacağım Kılıçdaroğlu. Sen... Sen kendin inciteceksin Bejini. O seni sevmiyor! "
"Seviyor!! Beni seviyor! Tamam mı!? Beni seviyor o kadar!"
Seslere gelen Kenanla Ertan zorlukla Adarı Baturdan ayırdılar. Batur yerde kıvranırken bir yandan da zorlukla tebessüm ediyordu.
"Defol buradan! Gideceksin lan İstanbul'dan! Hemen şimdi gidip eşyalarını alıyorsun ve burayı terk ediyorsun! Kenan alın şunu buradan!" Adar kendine gelemiyordu.
Abisinin halinin kötü olduğunu gören Kenan hemen Ertanın yardımıyla birlikte Baturu odadan çıkardılar.
Bejin kendisini seviyordu. Kimse Adarı aksine inandıramazdı. Bir sikik herifin söylediklerine inanmayacaktı. O hatayı bir kez yapmıştı ve bir daha da yapmaya niyeti yoktu.
Eve gitmeliydi,ama bu halde gidemezdi. Birazcık kendisine gelsin gidecekti. Huzur bulmaya gidecekti.
---
Bejin Semiha ablayla sohbet ederken çalan kapıyla ayağa kalktı. Kim gelmişti acaba? Adarların da gelmesine daha vardı.
"Ben bakarım."
Kapıyı açtığında gördüğü yüzle elini ağzına götürdü. Bu ne haldi?
"Batur?! Ne oldu sana?" Bejin geri çekilerek Baturun içeriye girmesini sağladı.
"Hadi içeri geçelim. Konuşuruz." Bejinin içi kötü olmuştu. Yüzü ne haldeydi. Ama pansuman yapılmış. Hemen içeri geçtiklerinde Bejin Baturun arkasınca yukarıya çıktı.
"Batur söylesene. Ne oldu!? Ne bu hal!?" Batur Bejinden gizlice gülümseyerek odasına girdi ve dolaba yöneldi.
"Bir şey yok keçmet. Mardin'e dönüyorum."
"Ama neden? Ne oldu!? Batur hemen anlatmasan bir daha yüzüne bakmam!" Batur için de bu lazımdı zaten. Giysilerini yavaş-yavaş bavula yerleştirirken kırgınca Bejine baktı.
"Kocan olacak o adam evden kovdu beni."
"Ne!?" Bejin duyduğuyla şaşırdı. Adar yapmaz ki böyle şey.
"Duydun. Kovdu beni. Rahatsızmış benden. Bejin doğruyu söyle onunla mutlu musun? Onu seviyor musun?" Bejin tereddüd etmeden başını olumlu anlamda salladı.
"Evet kurxal. Seviyorum onu. O iyi biri. Gerçekten. Seni kovmaz. Belki de yanlış anlamışsın?" Batur öfkeyle yüzünü gösterdi.
"Bunu o yaptı. Sırf benden rahatsız diye. Ben ne yaptım ona? Bejin eğer mutlu değilsen şöyle. Seni,sizi kurtarırım."
"Hayır Batur! Mutluyum ben! O benim kocam,sevdiğim adam ve bebeğimin babası! Bekle Adar da gelsin. Konuşuruz." Batur giysilerini toplandığında hemen valizi eline aldı.
"Demek bana inanmıyorsun Bejin!? Ama ben sana hep inanmıştım?" Batur kendisini kötü yerden vurmuştu. Ahmet olayında bile kendisine inanan sadece Batur olmuştu.
"Öyle değil kurxal."
"Ben anlayacağımı anladım. Hoşçakal Bejin." deyip Baturun kaçarcasına gitmesiyle Bejin ona yetişemedi.
Adar böyle bir sey yapmazdı ki durup-dururken. Batur da bir şey yapmazdı.
Ya Adar gerçekten Batura sabredemeyip yaptıysa?
Bejin Semiha ablanın yanına giderek endişeyle ona baktı.
"Abla telefonunu kullana bilir miyim?"
"Tabiki de." Semiha hanım kötü bir şeylerin olduğunu fark etse de bir şey demeden telefonunu verdi.
Bejin teldonu alarak hemen Kenanı aradı. Onun numarası kayıtlıydı. Hiç bir zaman numara ezberleyemezdi.
"Alo?"
"Kenan? "
"Efendim yenge? Bir şey mi oldu?" Kenanın endişeli sesiyle derin nefes aldı Bejin. Direk konuya girecekti.
"Baturla Adar kavga mı etti?" Kenan şimdi ne desin ki? Biri dayısı oğluydu, biri de kocası.
"Evet yenge. Ben de anlamadım. "
Bejin inanmak istememişti,ama Adar yapmıştı.
"Tamam." diyerek Bejin aramayı sonlandırarak telefonu geri verdi. Odasına giderek yatağa yatarak cenin pozisyonu aldı.
İnanmak istemişti o Adara. Kocası kendisine inanmıyordu. Baturu artık sevmediğine inanmıyordu. Yoksa neden Baturdan rahatsız olsun ki? Batur ona ne yapacağını bilir ki?
O seviyordu kocasını. Hem de çok seviyordu. Kapının açılmasıyla gözlerini açtı. Gelen kocasıydı.
"Bejinim? İyi misin? Ağrın falan mı var?"
Adar endişeyle karısının yanına oturdu. Bejinin gözleri dolmuştu.
"Bana neden inanmamadın Adar?" Adar anlamazcasına karısının saçlarını okşadı.
"İnanıyorum sana delalamın. İnanıyorum. Ne oldu?"
"Ben Baturu sevmiyorum Adar. Sevmiyorum. Ben seni seviyorum. Neden inanmıyorsun bana?" Baturun adını duyan Adar öfkelenmesine engel olamadı. Karısını kaldırarak yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Biliyorum güzelim. Beni seviyorsun sen. Ben de seni seviyorum. Ne oldu? Söylesen?"
"Baturu neden döverek kovdun Adar? Ha neden?" Bejin sesinin yükselmesine engel olamamıştı.
"Çünkü o hakk etti. Seni seviyor o it. " Bejin onun ellerini itti.
"Yalan söyleme Adar! O beni sevmiyor! Sevseydi, şimdi neden seninle evliyim ha? Neden?"
Adar öfkeyle ayağa kaldırarak Bejine sertçe baktı.
"Bana inanmıyor musun sen?! Seni seviyor diyorum Bejin! Bir daha Baturun adını ağzına almayacaksın,anladın mı beni!?" Bejinin gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı bile.
"Onun dediklerini duymadın sen! Seni benden ayıracakmış it! Sen benim son Bejin! Benim kadınım,benim karım,benim sevdiğimsin! "
Bejin ne düşüneceğini bilmiyordu. Adarı da tanıyordu,Baturu da. Ya kim doğru söylüyordu?
Adar karısının halini gördüğünde pişman olarak onun yanına gitti ve sıkıca sarıldı.
"Bana inanıyorsun değil mi Bejin? Ha? Benim yaptığım hata gibi bana inanmamazlık yapmayacaksın değil mi?"
❌❌❌
• Bejin kime inanacak? 🗨🗨🤔🤔🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...