( Mult- sondaki sahneyi hayal edelim...)
***
Her kes yemeğe geçtiğinde Heja ve Bejin oldukca heyecanlıydı.Sonuçta ikisi de hamileydi ve Bejin bu haberi abilerine verirken,Heja da ailesine açıklayacaktı.
Her kes masada yemeğini yerken mutluydu.Sonuçta iki aile sonunda bir araya gelmişti.Kılıçdaroğullarının küçük kızlarına olan hasreti bitmişti.Bejin tebessümle abisine baktığında onun kendisine göz kırptığını görüp tebessümünü genişletti.Bu sahneyse Adarın bozulmasına hem de sevinmesine sebep olmuştu.
Bozulmasına sebep karısının kendisine böyle gülmemesiydi,aksine sevinmesine sebebse Bejininin artık içinin rahatlamasıydı.Eskiden abisiyle arası olmadığı için hep eksikti.Şimdiyse tamamlanmıştı.
"Size bir haberimiz var aslında.." Adarla Bejin onların verecekleri haberi bildiklerinden oldukca rahattılar,ama Bejin yine de heyecanlıydı.
"Kötü bir şey değildir umarım,oğul?" diye Gulroz hanım içinde baş gösteren endişeyle damadına baktı.
"Yok anne...Daha da iyi.."
"Söylesene o zaman!" Kenanın sert ve sabırsız çıkan sesiyle Ferzan gülerek çok sevdiği karısına baktı.Önceleri pişman olsa da şimdi Bejinin de mutu olduğunu görüp 'iyiki' dedi.'iyiki Heja mı kaçırmışım' diye düşünerek karısına anlamlı bir bakış attı.
"Yakında Hejayla bir bebeğimiz olacak.." diye sevinçle mırıldanmasıyla her kes mutlulukla tebrik etmeye başladı.Bu sahneyi gören Adar da masadakilerin sevincini gülerek izleyen karısının elinden tuttu.Tutuşuyla birlikte Bejin kendisine çatık kaşlarla dönüp elini çekmeye çalışınca moralini bozmayarak elini daha fazla tuttu ve gözlerinde kayıp olarak
"O zaman biz de size bir müjde verelim Ferzan!" diye mırıldanarak gözlerini kendisine merakla bakan çifte çevirdi.
"Yakında bizim de bir bebeğimiz olacak!"
...
Adarın masada kendisini utandırmasından sonra Bejin de Ferzan ve Heja tarafından kutlanmıştı.Şimdiden başlamıştı şakaları bile.İlk şakayı Kenan 'o zaman etrafımız iki göbekliyle dolacak Kılıçdar ailesi.Galiba bunları doyurmak biraz zor olacak.Malum Canerin dönemini biliyoruz'deyip Sılaya göz kırparak yapmıştı.Sıla da bunun üzerine yalandan alınmıştı.
Keyifli geçen dakikalardan sonra gençler terasa çıkmıştı.Her kes bir yere yerleşince Bejin onları şöyle bir süzdü.Her kes ait olduğu insanın yanına oturmuştu.Kendisi Adara aitken,Melek onu seven ama kendisinin haberi olmadığı Kenana,Sıla çok sevdiği Demirine ve Heja da aşık olduğu adam olan abisi Ferzana aitti.
Bir tek kendisi ve Melek ait olduğu insanı sevmiyordu kalpten.Bejin seviyordu Adarı,ama bu sadece saygıydı.Baturu sevdiği gibi bağlanamıyordu kocasına.Aralarındaki tek şey saygı,sadakat iken kocası ona karşı sevgi beslemişti.Bu son derece normaldi,ama kendisinin yaptığı normal değildi.Bunları düşününce eli bir an karnına gitti dalgın tebessümle.
Karnında Adardan bir parça taşıyordu ve Bejin son derece mutluydu.Annelik nasıl bir histir gerçekten merak ediyordu.Evladını nasıl yetiştirecekti,onunla nasıl zaman geçirecekti?...
Bütün bu sorular Bejinin merakına sebep oluyordu ve bu yüzden de heyecanlıydı.Biliyordu ki,bu aylar içerisinde bebeğiyle aralarında bir bağ oluşacaktı.Onu hiss edecekti.Elinin üzerinde kocasının tenini hiss ettiğinde gülümsemesini silerek ona baktı.
"Dalmışsın?" Gözlerini kahveliklerden çekerek elini de geri çekti ve diğerleri arasında geçen konuşmaya dikkatini verdi.
"Sen hiç konuşmuyorsun Bejin?" Meleğin sesiyle cevap verecekti ki,abisinin cevabıyla tebessümle ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
General FictionKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...