İyi akşamlar 🙂🙂🙂
Dediğim gibi parti ikiyle karşınızdayım.
37-ci bölümün devamı ' Sadece Sen' adlı kitapta. Parti 1-de dediğim gibi Nazla Melek orada yer alıyor. Daha çok Nazın hikayesi.😏
Neyse iyi okumalar.
⭐⭐⭐
Bejin Semiha hanımla sohbet ede-ede akşam yemeğini hazırlamıştı. Adarlar gittikten sonra evi gezmiş her şeyle tanış olmuştu. Mardindekileri özlemişti. Onlarla da konuşup içlerini rahatlatmıştı.
Yorulduğunu hiss ettiğinde odasına çıktı ve yatağa uzandı. Yandan o zamanda telefonuna mesaj geldi. Sevinçle Adardandır diye düşünerek telefonu eline aldı. Ama mesaj tanımadığı numaradandı.
~
Merhaba Bejin.
Özür dilerim. Bu gecikmiş bir özür biliyorum. O gün ve o günden de öncesi için özür dilerim.Ben seni sevdim sadece. İlk başlarda uzaktan. Sonra dayanamadım. Yaklaştım sana,ama sen hep kaçtın benden. Ben... Ben de buna öfkelenerek seni lekeledim.
İnan sonra da pişman oldum.Seni görmek istiyorum. Duydum ki, kocanla mutlu değilsin. O seni hakk etmiyor,zaten zorla evlendin. Eğer sen de kabul edersen görüşelim. İnan tek bir evet deyişinle İstanbula gelirim. Seni kurtara bilirim Bejin.
-Ahmet -
~
Bejin okuduklarıyla birlikte hemen yatakta doğruldu. Bu okudukları da neyin nesiydi? Aradan bunca zaman geçmişti. Zaten Ahmetin attığı iftira yüzünden hayatı tepe-taklak olmuştu. İlkinde ailesi tarafından kırıldı,ikincisinde de kocası.
Ya şimdi? Adara ne diyecekti? Söylesin mi ona?
Evet,evet söyleyecekti. Bunu ondan saklayıpta Adarın güvenini sarsamazdı. Tam her şey düzelmişken Ahmet nereden çıkmıştı ya? Bejinin huzuru kaçmıştı.
Telefonunun çalmasıyla yüreği hopladı. Acaba Ahmet miydi? Korka-korka telefonu eline aldığında Adarın aradığını görüp derin nefes aldı.
Şimdi Adara bir şey bildirmemeliydi.
"Alo?" Sesinin kötü çıkmaması için zorladı kendisini.
"Delalamın? Hiç aramadın beni bugün. Bir kere de sen beni arasan?" Adarın eğlenen sesiyle Bejin istemeden de olsa gülümsedi.
"Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım Adar. Gelmiyor musunuz?"
"Ben şimdi çıktım şirketten. Kenan da Melekle. Bir şey istiyor musun diye aramıştım. Bebeğimizin canı ne çekti?" Bejin düşündü. Dondurma istiyordu. Sonbahar havası girmeden doya-doya yemek istiyordu.
"Aşk olsun Adar. Ben bir şey istesem almayacak mısın?"
Adar karısının kırgın sesiyle tebessüm etti. Ah bu hormonlar. Demir abisini şimdi daha iyi anlıyordu.
"Olur mu öyle şey jinamın? Tamam o zaman söyle bakalım benim değerlilerimin canı ne istiyo?" Bejin hemen aldanarak
"Dondurma..." diye mırıldandı.
"Demek dondurma. Hmm neli peki?"
"Çilekli"
Adar arabaya oturarak çalıştırdı. Bejinle konuşmak iyi gelmişti kendisine.
"Tamam. Birazdana geleceğim. Görüşürüz. Ben gelene kadar dikkat et kendine." Bein dudaklarını dişleyerek
"Tamam." diye mırıldandı. Telefonu kapatarak yanına koydu. Kocasıyla konuştuğu zamanda Ahmeti unutmuştu bile ki,gerçeklere dönmesi de zamanını almadı.
Adar görünce ne yapacaktı acaba? Dellendirme kötü bir şey yapmasa...
.... Kapının çalmasıyla Bejin Semiha abladan önce davranarak ayağa kalktı.
"Adardır." Kalbi kıpır-kıpır olmuştu bile. Kapıyı açtığında tüm muhteşemliğiyle sevdiğini gördü.
"Hoşgeldin." Adar karısını görmenin verdiği mutlulukla hemen içeri geçerek ona sarıldı.
"Hoşbuldum. Nasılda özlemişim seni delalamın." Bejin istekle ellerini kocasının beline doladı.
" Dondurma nerede?" Adar karısının sorusuyla gülerek ondan ayrıldı ve elindeki poşeti gösterdi.
"Anlaşılan koca özlenmemiş? Ama neyse size canım feda Bejinim. İstediğin gibi çilekli." Bejin poşeti eline alarak kocasına sarılarak yanağına öpücük kondurdu.
"Ahu sadece bu mu?" Bejin hemen elinde dondurmaya mutfağa giderek dondurmayı buzdolabına koydu. Yemekten sonra yerlerdi.
Adar içindeki huzurla hemen odalarına çıkarak üzerine rahat bir şeyler geçirdi ve elini-yüzünü yıkadı. Hemen aşağıya indi. Kurt gibi acıkmıştı.
Salona geldiğinde masayı hazır gördü.
"Bejin?" diye seslenerek yerine geçti.
Bejin Adarın sesiyle elindeki salatayla salona gitti. Salatayı masaya yerleştirdikten sonra o da yerine geçti.
"Çok mu açsın?"
"Evet. Hatta yemekten sonra tatlı niyetine seni yiyeceğim." Adar gülerek karısına göz kırptı.
"Hiç olmazsa sofrada yapma! Ayıp,ayıp ya." Adar yemek çekerken kendisine omuz silkti.
"Kötü bir şey mi söyledim? Doğruları söylüyorum jinamın. Gerçekten yemekten sonra seni yiyeceğim." Bejin kocasına gözlerini devirerek kendisine yemek koydu.
Adar bu kadar mutluyken nasıl ona söylesin? Belki de hiç söylememeliydi. Evet,evet zaten bir mesajdı sadece.
Hem Ahmet İstanbul'da değildi ki?
"Yersin,yersin Adar. Önce yemeğini bitir."
"Bak sözü aldımona göre. Sonra kaçmak yok. Zaten bu sefer kurtuluşun da yok." Bejin kocasını aldırmadan yemeğini yemeye başladı. Zaten dondurmayı hemen yemek istiyordu.
"Kenan geç mi gelecek?"
"Bilmiyorum. Çabuk gelir. Zaten Ertanın Meleğe geç saatlere kadar izin vermez."
"Hmm."
Bejin beynindeki düşüncelerden sıyrılamıyordu. Sonunda yemekler bittiğinde Bejinin içindeki dondurma hevesi de gitmişti.
Adarla birlikte salondaki koltuklara geçtiğinde Adar karısının elinden tutarak durdurdu.
"Delalamın bana masaj yapa bilir misin?" Bejin tebessüm ederek hemen onayladı.
"Tabiki de."
"O zaman gel odamıza çıkalım."
"Yaa Semiha abla? O gittikten sonra yaparım." Adar karısını peşinde sürükleyerek
"O alınmaz. Hadi gel. " deyip odalarına çıkardı. Odalarına girdiği anda Adar hemen üzerindeki tişörtü soyunarak attı ve yatağa uzandı. Bejin de onun hızına gülerek yatağa oturdu.
Ellerini kocasının pürüzsüz tenine dokundurarak masajına başladı.
"Özlemişim be Bejinim. Ohh ne de güzel yapıyorsun." Bejin kocasının iltifatlarını dinlerken Ahmet olayını düşünüyordu.
Adarı dellendirme istemiyordu.
Ama öte yandan da Adara yalan söylemek istemezdi.
Off ne yapacaktı? Nasıl başa çıkacaktı bu sorunla?
❌❌❌
• Sizce Bejin ne yapacak? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın.
• Ahmet'in yaptıkları ve mesajı hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
Fiksi UmumKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...