@GlevinToptik @candy153 @ferumeysa44 @crazy_girly_ @_beriwan @muhnaz12 @topcu1989
@ sysal345 .... Hepinize ayrı-ayrı teşekkür ederim.Oylarınız ve yorumlarınız,en esasta bana şans vermeniz sayesinde genel kurgu içinde 143. sıradayız.Ve ben daha da yükseleceğimize inanıyorum.Beni bu kadar mutlu ettiğiniz için teşekkürler değerlilerim...
Sağlıkla ve huzurla kalınız...
***
"Bebeğim kaç günlük Esra hanım?" Bejin karnındaki sıvıyı Esara hanımın verdiği peçeteyle sirerken bu soruyu sormuştu.Gerçekten de merak ediyordu bebeğinin ne kadardır karnında olduğunu.Sılanın yardımıyla ayağa kalktığında ona teşekkür etti.
"Bir aylık Bejin hanım.Tehlikeli dönemleri atlatmışsınız,ama siz yine de dikkat edin." Bejinin aklına göğsündeki ağrılar gelince utanmadan bunu doktora söylemek istedi.
"Bi de doktor hanım göğsümdeki sızlamalar için ne yapa bilirim.?"
"Bu hamilelikte normaldir Bejin hanım ve bazı kadınlardan olur.Şimdi onun için bir krem yazacağım ve sabah-akşam sürersiniz.Zaten ağrılar bir süre geçtikten sonra kendi-kendine yok olacaktır." Esra hanım eline resçeteyi tutuşturunca tebessüm etti ve oturduğu yerden kalkarak gömleğini eteğinin içine soktu.
"Bu arada diğer önemli bir konu Bejin hanım.Cinsel ilişkide bulunmanızda bir sakınca yok,fakat bir kanama durumu oluca hemen hastaneye gelmelisiniz.."
Duyduklarıyla birlikte Bejin yanaklarının ısındığını hiss etti.Lanet olsun böyle konuları konuşmayı oldu olası sevmezdi.Utana-sıkıla teşekkür edip odadan çıktığında Sılanın güldüğünü gördü.
"Çok utanıyorsun be Bejin...Kadın-kadınayız ya.."
"Ne yapayım sevmiyorum!"
"Tamam,tamam artık böyle bir konu açmayacağım.Hadi gel buradan kremi de alıp dönelim." Bejin eltisini onayladığında telefonun çalmasıyla Sılaya baktı.
"Sıla sana zahmet sen ala bilir misin?Adar arıyor da."
"Tabiki tatlım.Hadi sen reçeteyi ver." Bejin çantasından reçeteyi çıkararak tebessümle Sılaya uzattı ve hemen aramayı cevapladı.
"Efendim Adar?"
"Her şey yolunda değil mi delalamın?"
"Evet.Neden aramıştın?"
"Hiç...Sadece seni özledim ve merak ettim..." Adarın yumşak sesiyle Bejin derin nefes aldı.Alışamıyordu ona böyle.Adar kendisine böyle davranınca Bejin kendisini suçlu hiss ediyordu.Onu sevmediği için içi sıkılıyordu.
"Çıkalı en fazla bir saat olmuştur,ama neyse kapatmam lazım.Geliyoruz!" Karşıdan kocasının iç çekişiyle aramayı kapattı ve kendisini bekleyen Sılanın elinden kremini alarak çantasına attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔
Ficção GeralKarşısındaki bilmem kaçıncı sorusunu sorduğu psikoloğun sorusuyla genç adamın yüzünde memnun gülümseme oluştu. "Karınızla aranız nasıl?Yani sizin bu durumunuzdan sonra size karşı olan tavırları?!" "Hem uzağız,hem de yakın.Benim bu durumum onun i...