Bölüm~11

24.3K 825 4
                                    

Her kese merhaba....Bilgisayarımın beyni çöktüğünden o tamirde ve bu süreçte bölüm atamadım...Şuanda da bu bölümü kuzenimin bilgisayarından atıyorum.Bunun için özür dilerim...İnşallah çok sevdiğim bilgisayarıma hemencecik kavuşurum...

İyi okumalar...

***

Sabah uyanan Adar göğsünde ağırlık hiss edince gözlerini açarak karısına baktı.Mışıl-mışıl uyuyordu.Aklında geçirdikleri gece gelince saçlarına öpücük kondurdu ve kokusunu içine çekti.

Bejin resmen kendisi için fedakarlık yapmıştı.Bejinin kendisini sevip-sevmediğini bilmemek Adarı ikilem arasında bırakıyordu.Onun kendisine haraketlerinde bu kadar düşünceli olması olumlu düşünmesine sebep oluyordu,ama sonra aklna konuşmalara geldiğinde bur fikirden vaz geçiyordu hiç vaz geçmek istemese de.Kapının çalınmasıyla kaşlarını çattı.Bejinin uyanması istemiyordu.

"Bekle..!" diyerek karısını gülümseyerek yanına yatırdı ve üzerini örterek yatakta oturur vaziyyete geldi.Neyse ki,araba yakındı.Yerdeki boxerini ve eşofmanını alarak üzerine giyindi.Arabaya yerleştiğinde dolaba yöneldi ve rastgele bir tişört alarak üzerine geçirdi.Kapıyı açarak dışarı çıktığında annesinin endişeli yüzüyle karşılaştı.Kapıyı kapatarak

"Günaydın anne...' dedi ve merakla ona baktı.

"Günaydın oğlum..İyisiniz değil mi?"

"İyiyiz de neden sordun anne?"

"Oğlum kahvaltıya inmediniz o yüzden..Bejin nerede?Ona da bi bakayım.."

"Uyuya kalmışız anne.Merak edilecek bir şey yok.O uyuyor ve benim de onu uyandırmaya niyetim yok.Bir sabahta gelinini görmeyi ver." Gulroz hanım oğlunun yüzünün güldüğünü gördüğünde Bejine içinden teşekkür etti.

"Tamam o zaman.." deyip annesinin gitmesiyle Adar da gülerek içeriye girdiğinde Bejinin yatakta oturduğunu gördü.Kendisini görünce çarşafı hemen üzerine saldığında ona yaklaştı.

"Günaydın.Dünden sonra utanacak mısın?Ben senin kocanım Bejin.." Bejin gözlerini kaçırarak saate baktığında gözleri faltaşı gibi açıldı.Bu kadar geç kalkmamıştı hiç

"Kahvaltı saati geçmiş...Beni neden uyandırmadın ki?" Bejin sitemle konuşarak yataktan kalktı ve hemen yerdeki sabahlığı üzerine geçirdi.

"Sana gece söylemiştim Bejin erken uyanmayacaktın!" Bejin dolaptan kendisine giysi seçerken söylenmelerine devam etti.

"Seni dinlemeyecektim,ama uyanamadım işte."

"Neden uyanamadın acaba?" Kocasının imalı gülen sesiyle Adarın tişörtlerinden rastgele biri alarak Adara fırlattı.

"Kes sesini!" deyip elindekilerie birlikte banyoya girdi.Karısının banyoya girmesiyle Adar kahkahasını daha fazla tutamadı.Bejini bu sefer daha fazla utandırdığını biliyordu,ama bunu da seviyordu.

Gülmesi bittiğinde kendisi de duş almak istedi, ama karısının çıkmasını beklemeliydi. Onunla birlikte duş ala bilirdi ,ama buna ne kendisi, ne de karısı dayanırdı. Dolaba yanaşarak kendisine giysi hazırladığında Bejinin de banyodan çıktığını gördü.

"Ben kahvaltı hazırlıyayım hemen. Sonra Faruk bey gelecek.." Adar karısını onayladıktan sonra banyoya girdiğinde Bejin de saçlarını kuruttuktan sonra aşağıya indi. Kimse yoktu görünüşe göre.

Mutfağa girdiği anda aklına bugün Sılaların İstanbula gideceği geldi.Veda edememişti onlara.Adara bir kez daha sinirlenerek tezgaha yöneldi.Mutfakta da kimse yoktu ki!? Hemen kahvaltıyı tepsiye dizerek avluya götürdü.Hazır olduğunda çayın da altını yaktı ve yukarıya çıktı.

Kalpten Gelen( Mardin serisi 1) ✔TAMAMLANDI✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin