Giriş

30.4K 829 111
                                    

Sırtım duvara sert bir şekilde çarpılmamın etkisi ile acıdığında inlememi tutmak için yanak içlerimi ısırdım. Acıyı yok saymam lazımdı. Onun karşısında güçlü kalmam lazımdı.

Birinin Barkın Kuzey'den fazla güçlü olması mümkün müydü?

Mümkündü.Ben onun inine kadar girecek ve istediğimi alana dek asla durmayacaktım.

''Sen.'' dedi dişlerinin arasından tıslayarak. Bütün çehresinin gerildiğini görebiliyordum.Sinirliydi.

''Ne dedin sen ?'' dedi. Bu hali beni korkutsa da geri adım atmamaya kararlıydım. Beni bıraktığı bu zor durumdan zerre kadar etkilenmemesi sinirimi bozuyordu.

''Duydun beni .'' dedim yüzüme doğal olacağını umduğum bir gülücük yerleştirip.'' Bir kez daha karşıma çıkarsan her şeyi sevgilime söylerim.''

Zor da olsa bakışlarımı direk onun gözlerine dikmiştim. Onun yakıcı mavileri ile direk bakışmak ardı ardına yutkunma isteği getiriyordu. Üzerimde ki etkisi hiç adil değildi.

Tanrım, tanrım.

Bağırıp çağırmasını beklerken Barkın hiç ummadığım bir şekilde güldü. Gülümsemesi dahi tehlike sinyalleri veriyordu.

''Küçük .'' dedi ısırdığı dudağı fazlası ile dikkatimi dağıtırken.

''Sana neler yapabileceğim hakkında bir fikrin var mı? '' dedi. Bakışlarımı göğsünde tutuyor ona bakmamak için çaba harcıyordum. Hızla inip kalkan göğsü erkeksi parfüm kokusunu her seferinde duymama neden oluyordu.

''Ya da ...'' dedi sanki parfümünün kokusunun beni etkilendiğinin bilincinde gibi üzerime biraz daha eğilerek.'' Neler yapmak istediğim hakkında bir fikrin var mı ?''

Sıcak nefesini saçlarımın hemen ardından kulağımın üzerinde hissedebiliyorum. Kalbim bir avucun içinde yoğruluyor gibi bir hisle kasılırken üzerimde bıraktığı bu etkiden bir kez daha nefret ettim.

''Dahası...'' dedi morluklarla kaplı parmakları çenemi nazikçe kavrayıp bakışlarımı onun çehresine çevirmemi sağladığında .''Bunları senin de istemeni istiyorum. Bilirsin istediğimi alırım. Eğer o piç kurusu sevgilin beni engelleyebilecekse durma söyle küçük.'' .Bana neden sürekli küçük dediğini sormak istedim fakat dilime kilit vurup sadece ona bakmaya devam ettim. Ve o bakışlarını tek bir an olsun gözlerimden ayırmadan tekrar konuştu.

''Ve sen yine biliyorsun ki kimse beni engelleyemez. Bu şehir benim . Bu şehirde nefes almaya devam eden herkese ben izin verdiğim için nefes alıyorlar. Bütün bu insanların çirkin nefeslerine katlanmama sebep olan şey ise küçük bir kız çocuğu. ''

***
Birinin Barkın Kuzey'den güçlü olması mümkündü.İntikam ateşi ile yanan bir kadının gücü es geçilemezdi.

Nefes Zorlu oyunda kuralları değiştirecekti.

Yayınlanma Tarihi : 23.07.2017

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin