Bölüm Şarkısı : Joe Cocker-You are so beautiful
Elimde ki alışveriş poşetleri ile zorlukla eve vardığımda kafamda yüzlerce soru vardı fakat düşünmek hatta bir cevap bulmaktan ölesiye korkuyordum.Sıkıntı ile kapıyı açtığımda salonun ortasında duran Saddam bana süpriz olmuştu.
''Merhaba.'' dediğinde kafasını sıfırlamış olduğunu anlamıştım.Hep böyleydi.Onu fazlası ile tanıma fırsatı edinmiştim.
''Hayırdır ne olta atıyorsun evde.'' dediğimde bir sıkıntının olduğu barizdi.Poşetleri girişte bırakıp yanına gittim.Tekli koltuğa kendimi attığımda bana azarlayıcı bir bakış atmıştı bende ona  bir omuz silkme ile karşılık verdim.
''Hazırlan gidiyoruz küçük hanım.'' dediğinde oturduğum yerde dikleştim.
''Nereye ? ''Â
'' Emir geldi.Bina da bir dosya mevcutmuş.Dışarıyı ilgilendiren o dosya isteniyor acilen.''  dediğinde kaşlarım çatılmıştı.
*Bina dedikleri İflah Olmazlar'a dair her türlü işin yürütüldüğü yer.Ana merkez gibi düşünebilirsiniz.
*Dışarısı olarak nitelendirilen kısımda İflah Olmaz'ları kuran ve suçluları oraya hapseden halk , devlet.
''Ne hakkında bir dosya?'' dediğimde Saddam sıkıntı ile kısa saçlarını kaşıdı.Esmer yüzü belirgin bir şekilde sıkıntısını dışarıya vuruyordu.
''Burada oluşabilecek bir ayaklanmadan şüpheleniyorlar.Bir iç savaş çıkmasından korkuyorlar.'' dediğinde durumun ciddiyetini anlamıştım.
''İyi de burada onlara karşı ayaklanabilecek ne bir güç ne de bir halk var.'' dediğimde Saddam karşımda ki koltuğa sıkıntılı bir şekilde oturdu.Eli sık sık kafasına gidiyordu.
''EÄŸer bunu daha bir ay öncesine kadar söylemiÅŸ  olsaydın belki fakat ÅŸehirde Barkın Kuzey var.''Â
Dönüp dolaşıp bütün yollar bu adama mı çıkacaktı.Vücudum bariz bir şekilde onun adını duyunca dahi tepki vermişti.
''Anlamıyorum bu adamın olayı ne ? '' dediğimde Saddam sessiz kalarak onunda bir fikri olmadığını belirtmiş olmuştu.
''Dosya iyi korunuyor olmalı.'' dediğimde Saddam masanın üzerini işaret etti.Masada bir kroki gözüme çarptığında koltuktan inip yere dizlerimin üzerinde oturdum.
''Binanın krokisi mi  ?''Â
''Evet .'' diyerek beni onayladığında o da benim gibi yere çökmüştü.
''Bina dört katlı.'' dedi krokiden gözlerini ayırmadan.''Dosyanın üçüncü katta olduğu bilgisi tarafımıza sızdırıldı.Üçüncü kat b blok 2 numaralı odada.''
Eliyle odayı işaret ettiğinde her yeri ezberlemeye çalışıyordum.
''Emin miyiz  ?'' dedim .İş tehlikeliydi.
''Emin olmak zorundayız.Dosyayı bu gece istiyorlar ve bu gece Barkın'ında binada olacağını biliyoruz.'' dediğinde ''Siktir.'' demeden duramamıştım.
''Ben bu iÅŸte yokum Saddam .'' dedim masadan hızla kalkıp.''Bütün iÅŸimi bok etmeye mi çalışıyorlar ? ''Â
''İşte öyle bir seçeneğimiz yok .Bizi ifşa etmek ile tehdit ediliyoruz.'' dediğinde saçlarımı sıkıntı ile çekiştirdim.
''Bir planın var mı  ?Binaya girmekle ilgili  ?'' dediğimde Saddam olumsuzca kafasını salladı.
Denir bir nefes alıp sakin olmaya çalıştım.Bunu yapabilirdik.Sadece biraz planlı olmam gerekiyordu.Barkın'da binadaydı.Tehlike daha büyüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İflah Olmazlar
Teen FictionÜlkenin tüm kötülerinin hapsedildiği yer İflah Olmazlar'da bir kadının şehrin efendisine açtığı savaşın çıkmazı burası. Yandığı intikam ateşi ile şehri alt üst eden bir kadının ve şehrin sahibi olan adamın amansız savaşı. Kötülerin şehrine hoş geldi...