Sınırlar

14.6K 657 83
                                    

Bölüm Şarkısı : Crazy In Love

Bölüm sonunda ki yazar notunu okumanızı rica ediyorum.

Gece İflah Olmazlar'a çöktüğünde gecenin güzelliğini en iyi görebileceğim yerde duruyordum.Ayaklarımın sarktığı uçurum beni korkutmuyor aksine cesaretlendiriyordu. Saddam'ın hesap sormalarından sıkılıp evde durmamıştım.Neden ona Barkın'la olduğumu söylemediğimi bilmiyordum .Bu ikilimde  kalmak beni yormuştu.

Sadece iki defa gördüğüm birinin beni bu kadar boğucu ve sıkıcı bir duruma düşürmüş olması şüphesiz benim hatalarımdan kaynaklıydı.Şehrin ışıkları ayaklarımın altına seriliyken ve kulağıma dolan sadece telefonumdan gelen şarkıların sesiyken zihnimin boşalması gerekiyordu lakin hiç olmadığı kadar doluydu.

Elim ne yaptığı belirsizce belime doğru uzandığında parmak uçlarım sızlamış elimi derhal oradan çekmiştim.Neden dokunduğu yer bu kadar çok  yakmış hala daha yakmaya devam ediyordu  ?Neden dokunduğu yere dokunma gereği duyuyordum ? 

Son konuştuklarımızdan sonra bana olan tavrını bilemezdim.İçimde bir ses neden ona bu kadar dürüst davrandığımı sorup duruyor fakat bir yanıt bulamıyordum.Ona böyle davranamam lazımdı.Fakat ben ona cinayetlerimden birini bağışlamıştım.

Şehrin temiz havası içime dolarken gürültüsü uzaklardan kısık sesle gelen bir şarkı gibiydi.Bir şehri en çok gece severdim ben.Sessiz sakin ve uzaktan.İflah Olmazlar benim için iyi bir şehirdi fakat iyi şeyler yapmak için burada değildim.

''  Vay be. Bebeğim bize katılmak ister misin ? ''

Arkamda ki kalabalık gurubun sesini düşüncelerimden ayrılıp yeni duyabildiğim de onlara kayıtsızca bakıp cevap verme zahmetinde bulunmadan bakışlarımı çevirdim.

''Kız istemiyor beyler.''

Kendi aralarında konuşup cıvık cıvık gülerlerken bir an önce siktir olup gitmelerinden başka hiç bir isteğim yoktu.

'' Hadi ama güzellik .Motorunda güzelmiş ha.'' 

Beni harekete geçiren son cümle olmuştu.Pis ellerini motorumun üzerinde dolaştıran adama atabileceğim en ölümcül bakışı atıp yerimden fırladım.

''Motorumdan ellerini çek .''

Adam yapmacık bir korku ile ellerini motordan çektiğinde beş kişilik gurup çirkin gülüşlerine devam ediyorlardı.

''Ellerimin senin üstünde olmasına izin verirsen neden olmasın  ?'' dediklerinde bu gecenin sakin geçemeyeceğini anlamıştım.

''Ellerin kırılsın istiyorsan buyur gel.'' dediğimde adamın bakışları ciddileşmiş fakat bu çok uzun sürmeden tekrar sırıtmıştı.

'' Benim ellerimi sen mi kıracaksın  ?'' dediğinde bileğimde ki tokayı zarif bir şekilde parmak uçlarıma çekip saçlarımı topladım.Ensemde yaptığım minik topuz yeterli sıkılıkla olmuş olacak ki başıma anında bir ağrı sokabilmişti.Fakat pek umursamadım.

''Duydunuz mu  ellerimi kıracakmış ?'' diğerlerine hitaben konuştuğunda hepsi aylak aylak cevap verip bana günümü göstermesini söylemişlerdi.

Adam üzerime yürüdüğü sırada ileriden bir motorun sesi duyulmuş  ve ortalık toz duman olacak şekilde birisi adamla benim aramda motorunu durdurmuştu.Öncesi tozdan ve dumandan ne olduğunu seçemesem de önümde duran kişinin Barkın olduğunu anlamak zor değildi.

''Sorun mu vardı ?'' dediğinde kaskını çıkarmış sağılmış saçlarını düzeltme girişimine bile girmeden bana yönelmişti.

''Yok biz hallediyoruz.'' dediğimde kaşları çatılmış ve karşımda ki adamlara bakmıştı.

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin