Günahkar

8.3K 421 128
                                    

En alttaki  yazar notunu  okuyunuz.

Bölüm Şarkısı:Son Lux-Lost It To Trying

Dingin az da olsa mutlu ruhuma atılan bomba şiddetle patlamış , bir anda her şeyi boca etmişti.Cehennem çukuru kadar kızgın gözleri üzerimde duruyordu.Beni izlediğinin farkındaydım .Kömür ayaklarımın ucunda uyurken gök kararmıştı.

Bir arabanın evin yanına yaklaşıp Ali'nin cesetten farksız bedenini alıp gitmesinin ardından iki saat geçmişti.Yaptığım yemeklere dokunma dahi dokunamamıştık.Barkın'ın onlardan haberi var mıydı bilmiyordum.Ufak ufak çiseleyen yağmur her an şiddetlenecek gibi duruyordu.Dışarıda havanın buz kestiğini bilsem de evin içi dizlerimde bir şort ile durmama müsaade edecek kadar sıcaktı.

''Koliler arasından mum çıktı mı  ? '' Zihnimi yoklayıp kafamı salladım.Ayaklarımın çıplaklığı parke ile birleştikten hemen sonra ani kalkışımdan dolayı bana hırlayan kömürü umursamadan açılmadık koliye doğru ilerledim.

Koliyi kaldırıp Barkın'ın önüne bıraktığım.İçi ağzına kadar mum ile doluydu.

''Neden istedin ki ?'' dediğim de beni kolumdan tutup kendine çekti.Bedenim dizinin üzerine devrildiğinde ayaklarım iki ayağının ortasından sallanıyordu.Biçimli parmakları dağınık duran kahküllerime uzanıp ciddi bir ifade ile onları düzelttiğinde kıkırdadım.

''Ne gülüyorsun öyle  ?'' dediğinde omuz silktim.

''Mumlar ne olacak ? ''Kafamı omzuna doğru bastırdığında ona seve seve itaat ettim.Çıplak omuzlarına yanağımı yaslayıp sorumun cevabını bekledim.

''Elektriklerin kesilmesi an meselesidir.'' 

''Sen nereden biliyorsun ki ?'' Bu sorunun cevabı bariz belliydi fakat sormuştum.Elleri saçlarımın arasında hafifçe dolanırken ona doğru biraz daha sokuldum.

''Ana merkezde bir it var yağmurlu havalarda kesiyor.Aklınca eğleniyor cibiliyetsiz.'' dediğinde sesi sakin çıkıyordu.

''Neden öyle bir şey yapsın ki ?'' 

''Sence  ?'' dediğinde bir elimi göğsüne koydum.Vücudu kasılmıştı.

''Aklınca bize işkence mi yapıyor ? '' 

''Aynen öyle güzelim fakat normal havalarda kesmeye götü yemiyor sanki ben bunun onun işi olduğunu anlamayacağım.''

İflah Olmazlar 'ın etrafa yaydığı korkuyu kendine kabul ettiremeyenler güçleri yettiği kadar uğraşmaya çalışıyorlardı.

''En azından bize katliam planlamıyor.'' dediğimde Barkın daha da kasıldı.Bu benden kaynaklı değildi.

''Onu planlayanlar da yok değil.'' dediğinde kafamı omzundan kaldırıp yüzüne baktım.

''O da ne demek ?'' dediğimde Barkın avucunu yanağıma yasladı.

''Şu benden çaldığın dosyayı hatırlıyor musun  ?'' dediğinde kafamı salladım.

'' Almaya çalıştıkları bilgiler bu konu ile ilgiliydi uzun zamandır araştırıyoruz.Dışarısı işimizi dış ülkelere yansıtmadan bitirmenin peşinde.''

İşte bunlar yeni öğrendiğim şeylerdi.

''Neden bunu yapıyorlar ? '' dediğimde Barkın gülümsedi.Sırf bu gülümseme bile neden bunu yaptıklarının kanıtı niteliğinde kan dondurucu bil haldeydi.

''Çünkü pisliklerinden kurtulmak için uzaklaştırdıkları kargalar koca bir krallık kurdu güzelim.Bu onları korkutuyor ki korkutmalı da .''

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin