Mor (Fragman)

6.2K 192 165
                                    

Yasak bir elma.Evet şimdi avuçlarımda  tanrım  galiba bu arzu beni cezb ediyor.

Sıcak  soluğunu  sağ ayak bileğimde  hissettiğimde  derin bir nefes aldım.

"Barkın? " dediğimde parmağı dudağıma kapandı ve susmamı  işaret etti.
"Ses çıkarmak yok ." dediğinde  gözleri bir şahin keskinliği ile üzerimde  dolaşıyordu.

"Yakalanmak istemeyiz değil mi? " dediğinde  kafamı hızla salladım. Ensemden  sırtıma  doğru inen bir ter  damlası  ile hararetin  doruğuna  ulaştığımda  bacağımı  omzuna attı.

Beyaz gömleğinin  açılmış düğmelerinin  izin verdiği kadarı ile parlayan teni bana eşsiz  bir manzara sunarken  dudaklarını  bileğime  sürttü.

Şehvetin  en karanlık tonu heryerimizi  is  gibi kapladığında  Barkın dişlerini  ayağıma  geçirdi.

Eli bacak aramda  ilerlerden  dudakları onu takip etti.

"Sana bu gece neler yapabileceğimi  biliyor musun ? Hemde tam burada."

Onu kızdırmıştım  hemde çok.

"Birisi  gelebilir." dediğim  de bedenim onun için kavrulsada  mantığım  az buçuk çalışıyordu.

Beni duymazdan  gelerek  kalçamı  avuçlayıp  bedenini  bedenime  sürttüğünde  birkaç mantık kırıntımda  yok oldu ve inlemek  üzere  açılan dudaklarım onun sıcak dudaklarına  hapis oldu.

****

" Yanı başımda  benim olana  el uzatmaya kalkmak  da ne demek?  "

Tuana  geriledi fakat gülümseyişi  yüzünden silinmedi.

"Aynı senin bana yaptığın gibi. " dediğin  de  hala daha aynı yerde sektiğini  anladım.

"Ben Saddam'ı  senden almadım Tuana.Boş kuruntular ile kendini kandırma. "

Bende  olan gözleri tekrar Barkın'a  döndüğün  de bir adım ilerleyip  parmaklarım  ile çenesini  kavradım  ve kendime çevirdim.

"Benim erkeğimin  gölgesine göz dikersen  seni gazabımın  ateşinde yakarım  Tuana."

Gözlerinde ki korku ile  gülümsedim.

"Hiç değişmemişsin."

İçkimden  bir yudum alıp "Yanılıyorsun."  dedim.Değişmiştim artık savaşılacakda  kaybedilecek  de birisi vardı.

" Fakat öfkem  değişmedi Tuana iyi bilirsin öfkemi."

****

Merhaba bebekler.Yapmak istemediğim  birşey yaparak  100 yorum sınırı koyuyorum.Yeni bölüm o zaman gelecektir. Beni anlamanızı  rica ediyorum. Öpüldünüz.😘

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin