SARMAŞDOLAŞ(2)

14.3K 488 61
                                    

Bölüm Şarkısı:Kehlani- Gangsta

Barkın İle Nefes için yazılmış bir şarkı.Bölüm şarkısı yapmaktan bıkmayacağım .Keyifli okumalar.Bölüm cinsellik içerdiği için rahatsız olacaklar gözlerini kapasın bebekler.

  ''Barkın.'' dedim .Bakışlarını bana kaldırdığında düşünmedim düşünme fırsatı vermedim.Dudaklarım hızla dudaklarına kapandığında Barkın şok ile biraz dursa da daha sonra kendini benden çekip gülümsedi.Mavi gözleri tutku ile harmanlandığında bedenim sertçe duvara çarpıldı ve Barkın Kuzey beni öpmeye başladı. 

Öpüşmüyor beni tüketiyordu.Aramızdaki arzu bir yanardağ misali patlamıştı.Bunu hissediyorduk ikimizde.Dili dilimi bulduğunda bu yabancı olay karşısında dizlerimin titremesine engel olmadım.Onu istiyordum evet onu kesinlikle istiyordum.

Yerle gök yer değiştirse dahi yapmayacağımı iddia edeceğim bir şeyin pençesindeydim.Barkın'ın dili dişlerimin üzerinde gezerken düşünebildiğim tek şey bunu kendi rızamla istediğimdi.Barkın'ın eli belime kenetlenmiş bir vaziyette duruyor vücutlarımız birbirine değiyordu.Onu hissediyordum fazlası ile. 

''Nefes.''

Barkın  soluk soluğa adımı telaffuz ettiğinde hala daha çok uzak değildik.Dudaklarım dudakları için sızlıyor vücudumda benim için ilk olan bir ateş dalgası büyüyordu.

''Durmamı istersen dururum.''

Ellerimin ondan güç almak için kolunda durduğunu yeni fark ediyordum.

''Durma.'' diye fısıldadığım da Barkın'ın dudakları alay ve keyif dolu bir tebessüme kucak açtı ve beni kendine tekrar çekti.Öpüşü telaşlı ve arzu doluydu.Kontrol onun elindeydi.Beni duvardan çekip kendini duvara yasladığında iki bacağının arasında duruyordum.Ellerim ensesinde ki saçlara gittiğinde boğazından gelen bir hırlama ile beni daha derin öpmeye başladı.

Ruhumun miladı dolmuş gibi hissederken şimdi bu hissettiklerim...

Barkın Kuzey iş bilir elleri ile üzerimde ki badiyi sıyırıp attığında loş ışıkta gözlerinin göğüslerim de olduğunu görebiliyordum.

''Tanrım, siktir.''

Siyah sütyenim ile karşısında duruyordum ve göğsüm heyecan ile hızla inip kalkıyordu.İri elleri boynumu kavrayıp kafamı hafifçe aşağı ittirdiğinde saçlarım aşağıya düştü.Dilini kulak mememde hissettiğimde dudaklarımın arasından çıkan inleme kesinlikle hayra alamet değildi. 

Dilinin kavurucu sıcaklığı boynuma doğru indiğinde boynuma attığı kesik kesik darbeler ile kasıklarımda bir alev topu büyüyordu.Boynumu her bir emişinde karnımın içi biraz daha kasılıyordu.Elleri sütyenimin kopçasını bulduğunda açmakta tereddüt etmedi.Siyah sütyen aşağıya düşüp ayaklarımızın yanında ufak bir ses bıraktı.

''Kesinlikle ölüp cennete gelmiş olabilirim.''

Utanmıyordum hissettiğim arzu her şeyin üzerindeydi.Onu istiyordum.Beni istiyordu.

''Nefes.''

Ağzımı açıp bir şey dememe fırsat kalmadan Barkın Kuzey tarafından nazik fakat hızlıca yatağa atılmıştım.Sırtım soğuk yorgan ile temas ettiğinde ateşim bir nebze dahi dinmemişti.Barkın üzerinde ki gömleği hızla üstünden sıyırıp fırlattığında karşımda bir Tanrı kadar heybetli kalmıştı.Vücudu loş ışıkta ayrı güzel duruyordu.

Bacaklarımı aralayıp arasına girdiğinde ağırlığını üzerime vermiyordu.Sıcak nefesi nefesime karışırken ikimizinde gözleri birbirine denk duruyordu.

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin