Güneşin batmak üzere olduğu saatlerde uykudan uyandığım için bedenimde hastalıklı bir hissiyat vardı.Ağzımdaki iğrenç tat midemi bulandırmaya yetiyordu.Saçlarım dört bir yana saçma sapan dağılmış iç çamaşırı ile örtülü bedenim sarı bir pike ile kapanmıştı.
Yatakta hafifçe doğrulup ellerimi saçlarıma daldırdığımda saçlarımda ki kırıklar güneş ışığında buruk bir renge dönüştüler.Kendimi incelemeyi pek sevmediğim için bu işi bırakıp yataktan kalktım.Çıplaklığımı beyaz dizlerimde bir elbise ile yok edip saçlarımı tepeden bir topuz yaptım.
Banyoya giden adımlarım sarsık idi.Fazla uyumak kesinlikle iyi değildi.Avuç içlerime dolan soğuk suyu yüzümün her yerine çarpıp uykumu biraz da olsa araladığımda yüzümü ve ellerimi kurulama gereği duymadan banyodan çıktım.
Telefonumun ritmik melodisi evde duyulduğunda aceleci adımlarla salona gittim.Dün Barkın'ın oturduğu koltuk görüş alanıma girdiğinde kısa bir an duraksasam da telefonu cevapladım.
''Kızım kaç saattir neredesin sen ? ''
Saddam yine ateş fışkırıyordu.Doğru ya onunla buluşacaktım.
''Ne oldu yahu ? Ne bu sinir ? ''
''Sence neden Nefes ? '' Saddam'ın sinir dolu sesi ile gülümsedim.
''Noldu lan müşteriye çıktın da beğenmedi mi ?''
Telefondan gelen birkaç adım sesinden sonra Saddam tekrar konuştu.
''He beğenmedi.Sarışın seviyormuş pezevenk.''
Tekli koltuğa oturup bacaklarımı da kendime çektiğimde Saddam'a kaynamanın çok eğlenceli olduğunu bir kez daha fark ettim.
''Eee sen ne yaptın ? '' dedim dedikodu yapmaya meyl eden insanların merakı ile.
''Dedim sen verecek bana 100 dolar ben boyayacak saçlarımı.''
Kıkırtıma hakim olamazken Saddam bağırdı.
''Kızım delirtme beni.Konum atıyorum hemen gel.Hazırlıklı gel .''
Telefonunun yüzüme kapandığı saniyelerde konum içerikli bir mesaj elime ulaştı.Şehrin dışına yakın bir binayı gösteren konumda ne işimiz olduğunu bilmiyordum ama motoruma ihtiyacım vardı.Barkın'ın numarası üzerine tıklayıp aramak istesem de bunun için saçma bir utanç hissedip mesaj yazdım.
Gönderen :Nefes
Saat:17.15
Motorum nerede ?
Telefonu sıkıntı ile elimde dolandırırken neden bu kadar heyecanlandığımı bilmiyordum.Bu adamın bünyeme etkisi kesinlikle normal değildi.
Gönderen:Barkın
Saat:17.20
Sitenin garajında.Anahtar bekçide.
Yerimden seri adımlarla kalkıp odaya gittiğimde kesinlikle Barkın'ın bu dolabı nasıl düzdüğünü merak ediyordum.Resmen her yere uygun bir kıyafet vardı.Elime aldığım dizleri yırtık siyah kotu ve beyaz tişörtü giyinip üzerime deri ceket aldığımda rahattım.Altıma da rahat hareket edebileceğim spor ayakkabılar aldığımda dolapta bulduğum bir sırt çantasını yüklenip salona koştum.Telefonumda yeni bir ileti gözükmesi ile meraklanıp kilidi açtığımda Barkın'dan yeni bir mesaj gelmişti.
Gönderen:Barkın
Saat:17.22
Nereye gideceksin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İflah Olmazlar
Teen FictionÜlkenin tüm kötülerinin hapsedildiği yer İflah Olmazlar'da bir kadının şehrin efendisine açtığı savaşın çıkmazı burası. Yandığı intikam ateşi ile şehri alt üst eden bir kadının ve şehrin sahibi olan adamın amansız savaşı. Kötülerin şehrine hoş geldi...