Biz

8.6K 416 213
                                    

Bölüm Şarkısı:Ölünce Sevemezsem Seni

''Sen ciddi misin  ?''

Barkın'ın sesi ile ona döndüğümde ağzıma son çikolata parçasını tıkıştırmak üzereydim.Televizyondan yükselen çizgi filmin sesi depodaki tek sesti.

''Ne konuda ? '' dediğimde ağzımda ki çikolatayı yuttum kesinlikle tıka basa dolmuştum.

''Wink Club mı yazıyor orada  ?'' dediğinde kafamı uysalca salladım.

''Senin ağrın vardı hani ?'' 

Barkın elindeki poşetleri masanın üzerine bırakıp yanıma geldiğinde ayaklarımı toplayıp ayak ucuma oturması için ona yer açtım.

''Var hala ama canım sıkıldı çizgi film izleyeyim dedim.''

Barkın'ın sağ kaşı havaya kalktı ve alt dudağını ağzına yuvarladı.Bu adam kesinlikle normal değildi.

''Gel karnını ovayım mı  ?'' dediğinde koltukta hemen ters dönüp başımı dizlerine koydum.

''Burada yatsam olmaz mı ? '' dediğim de Barkın gülümseyerek çenemde bir şeyleri parmağı ile temizledi.Sanırsam çikolata kalmış olmalıydı.

''Olur tabi.Ama şu zımbırtıyı kapat.''

''O zımbırtı değil bir kere hem çok heyecanlı sahiden .'' dediğimde derin bir iç geçirdi.

'' Dışarıdan iki adam çevirsen dördü de benim bunu izleyeceğime ihtimal vermez güzelim sen nasıl veriyorsun ? ''

Elimde ki kumandayı saçma bir şekilde mikrofon olarak kullanıp ağzıma yaklaştırdım.

''Evet Barkın bey iki adam dediniz ve dördü dediniz sizce de bir terslik yok mu  ?''

Kumandayı zor da olsa Barkın'a uzattığımda çenesine kadar ulaştırmayı başarmıştım yattığım yerden.

'' O fazlalık olan ikisi kuşkuları güzelim.Kuşku dahi duymazlar.'' dediğinde bu hazır cevaplığına göz devirip kumandayı çektim.

''Ben izleyeceğim işte sen istemiyorsan git.'' dediğimde Barkın hafifçe saçımı çekiştirdi.

'' Bana git diyen ağzına...''

''Ne ne yaparsın ? '' diye çemkirdiğimde Barkın gülümsedi.

''Hoşuna gidecek şeyler.''

Barkın Kuzey beni yine ve yine susturmayı başarmıştı.

''Edepsiz.'' diye mırıldandım sessizce.

Barkın'ın telefonu çalmaya başladığında başımı hafifçe yukarı kaldırıp kalkmasına izin verdim.Barkın masanın üzerinde ki telefonuna giderken bende onun arkasını dikizlemiştim.Biliyorum hiç terbiyeli bir hareket değil fakat ne yapayım.Güzel poposu var.

Düşüncelerimden duyduğum utançla kafamı yastığa gömdüğüm de Barkın'da telefonu açmıştı.Ne konuştuğu anlaşılmasa da hoş şeyler konuşmadığı pek belliydi.

''Tamam geleceğim.''

Barkın telefonu kapatıp bana döndüğünde koltukta doğruldum.

''Ne oldu ki nereye  ?'' dediğimde Barkın önümde durdu.Ben de koltuğa çıkıp elleri boynuna sardım.

'' Binada bir karışıklık var gidip bakmam lazım.Hemen geleceğim.''

''Bende geleyim mi Barkın.Araba da beklerim.''

Barkın kafasını olumsuzca sallayıp burnuma bir öpücük kondurdu.

''Olmaz hastasın sen .''

İflah OlmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin