Je brzké ráno a já jak ladná laňka vyskočila z postele, když jsem uslyšela hlas mé matky , který se ozýval z kuchyně.
,, Děje se něco mami?" zeptala jsem se ji a utřela si ukazováčkem ospalky.
,,Co? Ale to nic Sakuro" pohladila mě po vlasech a co nejmileji se na mě jako vždy usmála.
,,Jak ses vyspala?" zeptala se mě a mávla rukou,abych si sedla ke stolu. ,,No.. ušlo to" pokrčila jsem rameny a mamka mi mezitím naservírovala snídani přímo před můj nos.
,, Překrásně to voní" řekla jsem a dala se do jídla.
Po jídle jsem vběhla zpátky do mého pokoje a převlíkla se.
Potom jsem si zavázala vlasy mašlí,kterou jsem dostala od Ino.
Následovně jsem se vytratila z domu ,jako každé obyčejné ráno ven ,se na chvilku projít.
Cestou jsem se zastavila u akademie, obvykle se tu chodím dívat na starší děti, kteří trénují ninjutsu.,,Ahoj Sakuro!" ozval se mně velmi povědomý hlas.
,,Shisui!" vykřikla jsem a zamávala mu.
Pak udělal gesto , abych za ním šla.
Rychlým krokem jsem k němu přišla a jako malé dítě co jsem ,jsem ho silně objala. Se Shisui se znám celkem krátce. Promluvil na mě poprvé asi tak před 14 dny ,když jsem se tu byla podívat. Od té doby se spolu pokaždé začnem bavit a já se koukám ,jak trénuje.
Když jsem to vyprávěla Ino,tak mi okamžitě řekla,že se s ním nemám bavit , protože je z klanu Uchiha.
ČTEŠ
Proč zrovna ty? (Itachi x Sakura)
FanfictionCo se stane ,když Sakura začne něco více cítit k bratrovi své tajné lásky z dětství? Itachi x Sakura